MEGANE GRANDTOUR

Renault MEGANE GrandTour

Universalas, suteikiantis daugiau erdvės gyvenimui

Modernus ir elegantiškas dizainas. Sumaniai suprojektuotas interjeras, leidžiantis mėgautis aukštos klasės komfortu ir suteikiantis daug vietos viskam, kas jums svarbu. Technologijos, padedančios vairuoti patogiau ir mėgautis kiekviena kelione. Visa tai suderina elegantiškas, erdvus ir pažangus universalas Renault MEGANE GrandTour, kuris taps nepakeičiamu jūsų kelionių kompanionu.


Dėmesį prikaustantis dizainas

Elegantiškas ir patrauklus universalo MEGANE GrandTour dizainas iš pirmo žvilgsnio patraukia dėmesį ir sukuria nepamirštamą įspūdį.

Vyras eina link pilko Renault Megane GrandTour universalo, pastatyto prie pastato laiptų

Išskirtinės dizaino detalės

Elegantiškas universalo siluetas ir subtilūs dinamiški akcentai padeda sukurti patrauklų ir modernų MEGANE GrandTour dizainą. Išraiškingas priekinis buferis su juodomis šoninių oro nukreipimo angų apdailos detalėmis, chromuotos radiatoriaus grotelės ir jų centre integruota didelė Renault emblema sukuria veržlų automobilio priekinės dalies įvaizdį. Sklandžią stogo liniją pabrėžia aliumininiai stogo bėgeliai. Ratlankių gamoje siūlomi stilingi 17 ir 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai, papildantys elegantišką Renault universalo išvaizdą, o kėbulo spalvą galima rinktis iš 7 spalvų paletės, įskaitant energingą raudoną „Flamme Red“ ir solidžią mėlyną „Iron Blue“.

Pilko Renault Megane GrandTour universalo priekinio Full LED žibinto vaizdas iš arti

„Full LED“ žibintai

Stilingą ir rafinuotą universalo MEGANE GrandTour eksterjero dizainą papildantys „Full LED“ priekiniai žibintai su C formos dienos šviesomis užtikrina geresnį matomumą bet kokiomis važiavimo sąlygomis ir bet kuriuo paros metu. Dar didesniu vairavimo komfortu ir saugumu mėgautis padeda automatinė artimųjų ir tolimųjų šviesų perjungimo sistema, naudojanti priekinę kamerą ir fiksuojanti aplinkos šviesos lygį bei kitų transporto priemonių žibintus, o LED rūko žibintai su posūkių apšvietimo funkcija suteikia geresnį matomumą įveikiant kelio vingius. Galiniai LED žibintai pasižymi 3D šviesų efektu, o dinaminiai posūkių žibintai pabrėžia modernią automobilio išvaizdą ir yra itin gerai matomi.


Erdvus ir praktiškas interjeras

Kompaktiškas išorėje, itin erdvus viduje – universalas Renault MEGANE GrandTour sužavės patogiu interjeru, praktiškomis ir sumaniomis funkcijomis bei moderniomis technologijomis.

Patogus valdymas

Pagrindiniai MEGANE GrandTour valdymo instrumentai suprojektuoti ir išdėstyti užtikrinant kuo geresnę ergonomiką. Prietaisų skydelyje, priklausomai nuo versijos, gali būti įrengtas 7 arba 10,2 colio spalvotas, konfigūruojamas skaitmeninis ekranas. Be to, papildomai galima užsisakyti projekcinį ekraną, leidžiantį matyti svarbiausią informaciją ant priekinio stiklo akių lygyje. Į vairuotoją šiek tiek pasuktas jutiklinis 9,3 colio EASY LINK informacijos ir pramogų sistemos ekranas leidžia ypač patogiai valdyti įvairias funkcijas. Naudokitės navigacija, mėgaukitės muzika, valdykite automobilio nustatymus, keiskite važiavimo režimą, skambinkite ir priimkite skambučius prijungę telefoną „Bluetooth“ ryšiu ar naudodamiesi belaide „Android Auto“ arba „Apple CarPlay“ sąsaja – ir dar daugiau. Be to, valdiklių ir informacijos pagrindiniuose languose išdėstymą galima nustatyti pagal savo poreikius, kad visos reikalingiausios ir dažniausiai naudojamos funkcijos būtų pasiekiamos greičiau ir patogiau.

Moteris sėdi Renault Megane GrandTour vairuotojo sėdynėje ir prijungia savo telefoną USB laidu prie multimedijos sistemos

Aukštos klasės komfortas

Daugelį automobilio funkcijų, įskaitant greičio palaikymo asistentą, valdymo balsu funkciją ir prietaisų skydelio rodmenis, galima valdyti mygtukais ant vairo. Patogiai išdėstyti valdikliai po centriniu ekranu leidžia lengvai valdyti klimato kontrolės sistemą, aktyvuoti EASY PARK ASSIST parkavimo asistentą ar įjungti priekinių sėdynių šildymo funkciją. Rafinuotą atmosferą salone sukurti padeda papildomai pasirenkami juodi dirbtinės odos sėdynių apmušalai, dar daugiau komforto suteikia 6 kryptimis reguliuojama vairuotojo sėdynė su padėties atminties ir masažo funkcija. Be to, universalas MEGANE GrandTour pasižymi erdvia 521 litro talpos bagažine (449 litrų dyzelinėse versijose, 389 litrų E-TECH plug-in hybrid modelyje), o „Easy Folding“ funkcija leidžia ypač lengvai nulenkti galinių sėdynių atlošus pasinaudojant bagažinėje įrengtomis svirtelėmis ir dar padidinti kroviniams skirtą erdvę.

Berniukas sėdasi į galinę Renault Megane GrandTour universalo sėdynę


Efektyvios pavaros sistemos

Daug keliaujantiems mieste ar kasdien judantiems tarp miestų, važiuojantiems nedidelius atstumus ar dažnai vykstantiems į tolimas keliones – MEGANE GrandTour variklių gamoje nesunku išsirinkti tinkamiausią pavaros sistemą, geriausiai atitinkančią individualius poreikius.

Pilkas Renault Megane GrandTour universalas važiuoja gatve miesto aplinkoje

Našūs ir dinamiški varikliai

Puikias dinamines savybes ir degalų ekonomiją suderinantys MEGANE GrandTour varikliai su „Stop&Start“ funkcija užtikrina sklandų važiavimą ir leidžia dar labiau mėgautis kiekviena kelione. 1,3 litro darbinio tūrio, 4 cilindrų 140 AG benzininis variklis gali būti komponuojamas su mechanine 6 pavarų dėže arba EDC automatine dviejų sankabų, 7 pavarų transmisija. Išskirtinėje R.S. Line versijoje siūlomas 160 AG benzininis variklis su automatine EDC pavarų dėže užtikrina dar dinamiškesnius vairavimo potyrius. Didelius atstumus nuvažiuojantiems vairuotojams idealiai tiks 1,5 litro darbinio tūrio, 115 AG dyzelinis variklis, kurio vidutinės sąnaudos mišriu režimu siekia 4,5-5,0 litrus 100 kilometrų (WLTP). Jį taip pat galima rinktis su 6 pavarų mechanine arba 7 pavarų EDC automatine transmisija.

Moteris prijungia baltą įkraunamą hibridinį Renault Megane GrandTour E-Tech Plug-in Hybrid prie įkrovimo stotelės mieste

Įkraunama hibridinė pavara

Itin mažos CO2 emisijos ir degalų sąnaudos, galimybė įprastais maršrutais mieste kursuoti elektriniu PURE režimu, o ilgose kelionėse vairuoti nesibaiminant dėl nuvažiuojamo atstumo – geriausias abiejų pasaulių savybes suderina įkraunamas hibridinis MEGANE GrandTour E-TECH plug-in hybrid. 160 AG pasiekianti įkraunama hibridinė pavaros sistema apima 1,6 litro keturių cilindrų benzininį variklį, du elektros variklius ir inovatyvią daugiarežimę transmisiją, kuri užtikrina itin sklandų pavarų perjungimą bei maksimalų energijos panaudojimo efektyvumą. 9,8 kWh talpos baterija leidžia elektros režimu nuvažiuoti iki 50 kilometrų (WLTP) – vairuojant net iki 135 km/val. greičiu. Lėtėjant ar stabdant pažangi stabdymo energijos regeneracijos sistema padeda papildomai įkrauti bateriją, o pavaros režimas „B“ leidžia dar efektyviau regeneruoti stabdymo energiją. Kad ir koks būtų baterijos įkrovos lygis, automobilis visuomet paleidžiamas elektriniu režimu, todėl pajudant iš vietos galite mėgautis tyliu komfortu ir veržliu pagreičiu.

Daugiau apie E-TECH

Pažangūs vairavimo asistentai

Mėgaukitės dar patogesniu ir malonesniu vairavimu – universale MEGANE GrandTour diegiamos pažangios pagalbinės EASY DRIVE technologijos padeda kasdien vairuoti saugiau ir be įtampos.

Saugumas kelyje

Kad ir kur keliaujate, MEGANE GrandTour visuomet rūpinasi jūsų saugumu ir patogesniu vairavimu. Tai užtikrinti padeda tokios saugos technologijos kaip aktyvi avarinio stabdymo sistema, aptinkanti ir pėsčiuosius bei dviratininkus, taip pat – palaikymo eismo juostoje asistentas, įspėjanti saugaus atstumo sistema, vairuotojo nuovargio stebėjimo ir perspėjimo sistema bei aklosios zonos stebėjimo sistema. Viskas tam, kad galėtumėte labiau susitelkti į vairavimo malonumą ir kiekvieną kartą kelionės tikslą pasiekti su didesne ramybe.

Grafinė iliustracija vaizduoja baltą Renault Megane, veikia aktyvi avarinio stabdymo sistema, aptinkanti dviratininkus

Pagalba vairuojant

Papildomai pasirenkama pagalbinė vairavimo greitkelyje ar eismo spūstyse sistema EASY PILOT veikia suderindama adaptyvią greičio palaikymo technologiją su „Stop & Go“ funkcija ir automobilio palaikymo eismo juostoje sistemą. Ji veikia važiuojant iki 160 km/val. greičiu bei prisitaiko prie priekyje važiuojančios transporto priemonės greičio palaikydama saugų atstumą. Eismo spūstyse ši sistema gali visiškai sustabdyti automobilį ir vėl pajudėti po 3 sekundžių, jeigu transporto priemonės priekyje pradeda važiuoti. Jeigu stovėti tenka ilgiau nei 3 sekundes, norint pradėti važiuoti vairuotojui reikia spustelėti akceleratoriaus pedalą.

Grafinė iliustracija vaizduoja baltą Renault Megane, važiuojantį greitkelyje su įjungta Easy Pilot sistema

Patogus parkavimas

Manevravimą mieste ar ribotose erdvėse itin palengvina priekiniai ir galiniai atstumo jutikliai bei galinė vaizdo kamera, o visiškai pamiršti parkavimo rūpesčius galite su EASY PARK ASSIST sistema. Ši sistema, naudojanti visose automobilio pusėse įrengtus atstumo jutiklius, pati įvairuoja ir išvairuoja automobilį iš lygiagrečiojo, statmenojo ar įstrižojo statymo vietos – vairuotojui tereikia spausti greičio ar stabdžio pedalus ir perjungti pavarą pagal nurodymus centriniame ekrane. Be to, užtikrintai važiuoti atbuline eiga, ypač esant ribotam matomumui, padeda „Rear Cross Traffic Alert“ sistema, įspėjanti apie transporto priemones, judančias už automobilio.

Grafinė iliustracija vaizduoja baltą Renault Megane, atbuline eiga išvažiuojantį iš stovėjimo vietos, veikia Rear Cross Traffic Alert sistema

Multi-Sense sistemos langas Renault Megane GrandTour informacijos ir pramogų sistemos ekrane

MULTI-SENSE patirtis

Suasmeninkite savo vairavimo potyrius su MULTI-SENSE ir rinkitės norimą važiavimo režimą: mažesnes degalų sąnaudas užtikrinantį „Eco“ (arba elektrinį režimą „Pure“ hibridinėje versijoje), dinamiškesniam vairavimui subalansuotą „Sport“, patogų važiavimą optimizuojantį „Comfort“ arba visiškai prie asmeninių poreikių pritaikomą „My Sense“.

Easy Link multimedijos ekrane matomas navigacijos su „Google“ adresų paieška langas

Išmani navigacija

Kad ir kur vyksite, visada tiksliai žinokite kelią. MEGANE GrandTour informacijos ir pramogų sistemoje integruota navigacija su „Google“ adresų paieška padės be vargo rasti norimą restoraną, lankytiną objektą ar kitą kelionės tikslo vietą. Be to, eismo informacija realiuoju laiku atnaujinama kas dvi minutes, todėl atvykimo laikas nustatomas tiksliai, o jūs galite pasirinkti optimaliausią maršrutą.

Mėlynas Renault Megane GrandTour studijos aplinkoje, matomas priekinis ratas ir žibintas

Įkvėptas lenktynių

Duoklė dinamiškam gyvenimo būdui – MEGANE GrandTour R.S. Line su 160 AG benzininiu varikliu ir EDC automatine pavarų dėže. Atletišką ir veržlią universalo išvaizdą pabrėžia išraiškingas priekinis aptakas, rombo rašto priekinės grotelės ir išskirtiniai 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai. Viduje unikalią atmosferą kuria sportinės sėdynės, perforuota oda aptrauktas vairas bei raudonos spalvos akcentai.

Konfigūruoti MEGANE GrandTour