Prabangos ir komforto oazė – Renault ESPACE
Stilingas ir veržlus dizainas, pažangios technologijos ir unikali interjero prabanga – susipažinkite su išskirtiniu vienatūriu Renault ESPACE, sukurtu ištaigingoms ir nepaprastai patogioms kelionėms.
Solidus įvaizdis ir aukščiausios klasės komfortas
ESPACE iš pirmo žvilgsnio sužavi galingomis proporcijoms ir elegantiškomis linijomis, o modernų įvaizdį sustiprina išraiškingi ir pažangūs „Renault LED MATRIX VISION“ priekiniai žibintai bei nauju šviesų dizainu pasižymintys galiniai „Full LED“ žibintai. Viduje keleivius pasitinka išskirtinė prabanga ir ištobulinta ergonomika. Atnaujinta centrinė konsolė yra dar stilingesnė ir patogesnė naudoti: uždaromame skyriuje šalia elegantiškos „e-shifter“ pavarų perjungimo svirties rasite puodelių laikiklius ir dvi USB jungtis, o po konsole įrengta bevielio telefono įkrovimo vieta. Visi svarbiausi valdymo įrankiai – ratuko formos valdiklis, leidžiantis lengvai itin lengvai naršyti EASY LINK multimedijos sistemoje, „MULTI-SENSE“ važiavimo režimų sistemos mygtukas ir stovėjimo stabdžio jungiklis – yra lengvai pasiekiami, o dar daugiau patogumo suteikia oro temperatūros valdikliuose įrengti skaitmeniniai ekranėliai.
INITIALE PARIS versija apgaubia keleivius nepriekaištingu komfortu ir išties prašmatnia atmosfera, kurią sukuria aukščiausios kokybės napos odos sėdynių apmušalai ir itin kruopščiai išbaigtos detalės. Dvigubos dekoratyvinės siūlės pabrėžia apglėbiančių ir patogių sėdynių formas, o priekinės sėdynės yra valdomos elektra, šildomos ir vėsinamos bei turi masažo funkciją.
Nesudėtinga sąsaja
Vairuoti dar maloniau, kai visos automobilio funkcijos valdomos paprastai ir patogiai – tą užtikrina ESPACE valdymo instrumentų visuma. Prietaisų skydelyje, priklausomai nuo versijos, gali būti įrengtas 7 arba 10,2 colio skaitmeninis ekranas, kuriame vairuotojas gali konfigūruoti norimą matyti vairavimo ir kelionės informaciją. 10,2 colio skaitmeniniame prietaisų skydelyje taip pat galima matyti 3D navigacijos sistemos nuorodas, o grafinis informacijos atvaizdavimas kinta atitinkamai pagal pasirinktą važiavimo režimą „MULTI-SENSE“ sistemoje. Skaitmeninį prietaisų skydelį puikiai papildo projekcinis ekranas, atvaizduojantis svarbiausią vairuotojui informaciją akių lygyje – taip vairuoti tampa dar patogiau, maloniau ir saugiau.
ESPACE taip pat įdiegta sklandžiai veikianti ir itin patogi naudoti EASY LINK multimedijos sistema, suderinama su „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ bei valdoma grakščiame ir ergonomiškame, jautriai į lietimą reaguojančiame jutikliniame 9,3 colių įstrižainės centriniame ekrane. Šiek tiek į vairuotoją pasuktas ekranas ne tik suteikia interjerui modernią išvaizdą, bet ir leidžia visas automobilio, radijo ar navigacijos sistemos funkcijas pasiekti dar paprasčiau nei anksčiau. Be to, ekrane vaizduojamus valdiklius vairuotojas gali sudėlioti pagal savo poreikius, todėl visos reikalingiausios ir dažniausiai naudojamos funkcijos pasiekiamos tiesiogiai, paprastai ir greitai.
Visada vienu žingsniu priekyje
Dar daugiau inovacijų – dar didesniam vairavimo saugumui ir patogumui. Viena didžiausių ESPACE naujovių yra „Renault LED MATRIX VISION“ technologija. Ši išmani ir adaptyvi priekinių žibintų sistema, pirmą kartą diegiama ESPACE ir visoje modelių gamoje, pritaiko tolimųjų šviesų srautą taip, kad jis neakintų kitų eismo dalyvių. Priekinė kamera užfiksuoja priešinga kryptimi artėjančius automobilius 550 metrų atstumu ir priekyje važiuojančias transporto priemones 350 metrų atstumu, o žibintuose esantys LED segmentai automatiškai ir nepriklausomai vienas nuo kito išsijungia ar įsijungia, prisitaikydami prie sąlygų, taip išvengiant kitų vairuotojų akinimo ar atspindžių nuo kelio ženklų. „LED MATRIX VISION“ priekiniai žibintai pagerina matomumą ir suteikia daugiau saugumo – jų apšviečiamas atstumas yra 45 metrais didesnis (220 m), lyginant su įprastais LED žibintais.
ESPACE taip pat yra praturtintas gausia pažangių vairavimo pagalbos ir saugumo technologijų įranga – EASY DRIVE sistemų visuma. Šiame modelyje diegiama „Highway & Traffic Jam Companion“ sistema, suderinanti adaptyvią greičio palaikymo technologiją su „Stop & Go“ funkcija ir automobilio palaikymo eismo juostoje sistemą. Ši pagalbinė vairavimo greitkelyje ar eismo spūstyse sistema veikia važiuojant iki 160 km/val. greičiu ir prisitaiko prie priekyje važiuojančios transporto priemonės greičio palaikydama saugų atstumą. Eismo spūstyse ši sistema gali visiškai sustabdyti automobilį ir vėl pajudėti po 3 sekundžių, jeigu transporto priemonė priekyje pradeda važiuoti. Jeigu stovėti tenka ilgiau nei 3 sekundes, norint pradėti važiuoti vairuotojui reikia spustelėti akceleratoriaus pedalą.
ESPACE diegiama atnaujinta aktyvi avarinio stabdymo sistema atpažįsta ir pėsčiuosius – ji perspėja vairuotoją gresiant susidūrimui ir, jeigu vairuotojas nespėja sureaguoti, aktyvuoja automatinį automobilio stabdymą. Aklosios zonos įspėjimo sistema, naudojanti po du radaro jutiklius abiejose automobilio pusėse, aprėpia didesnį aplinkos plotą, todėl tiksliau perspėja vairuotoją apie kitus eismo dalyvius greta – bet kokiomis oro sąlygomis. Automobilio statymą itin palengvina „Advanced Park Assist“ sistema. Ši sistema, naudojanti priekinius, galinius ir šoninius atstumo jutiklius, pati įvairuoja automobilį į lygiagrečią, statmeną ar įstrižą stovėjimo vietą. Aktyvavus „Advanced Park Assist“ sistemą, vairuotojui tereikia įjungti pavarą ir šiek tiek spustelėti akceleratorių – po to sistema pati valdo vairo judesius, stabdžius ir akceleraciją bei tobulai pastato automobilį į reikiamą vietą.