Renault MEGANE GrandTour
Praktiškas, universalus ir nepaprastai stilingas – RENAULT MEGANE GRANDTOUR universalas įgavo dar modernesnių bruožų, buvo praturtintas pažangiomis technologijomis, suteikiančiomis daugiau vairavimo saugumo ir patogumo, o plati variklių gama išpildys kiekvieno vairuotojo poreikius.
Dizainas, trykštantis pasitikėjimu ir elegancija
Atnaujinto MEGANE GRANDTOUR eksterjero dizaine – dar daugiau skulptūriškų ir dinamiškų linijų, išlaikančių RENAULT modelių šeimai būdingus bruožus bei suteikiančių dar ryškesnį charakterį bei galingiau atsiskleidžiantį rafinuotumą.
Atnaujintame modelyje nuo pat pirmojo įrangos lygio naudojami priekiniai C formos LED dienos šviesos ir „Full LED Pure Vision“ priekiniai žibintai. Dėl „LED Pure Vision“ technologijos priekiniai žibintai veikia efektyviau ir apšviečia 30 proc. didesnį plotą nei anksčiau, taip užtikrinant geresnį matomumą bei daugiau saugumo ir patogumo vairuojant. Galiniai „Full LED“ žibintai pasižymi nauju 3D šviesų efektu, o dinaminis posūkio signalas pabrėžia modernią automobilio išvaizdą ir yra itin gerai matomas.
Veržlų įvaizdį taip pat kuria naujos formos priekinis ir galinis buferiai, permodeliuotos priekinės radiatoriaus grotelės ir išraiškingesni sparnai bei naujo dizaino 16 ir 18 colių ratlankiai. Savąjį MEGANE GRANDTOUR galite sukurti rinkdamiesi iš 10 kėbulo spalvų, o jų paletę papildė „Solar Copper“, „Baltic Grey“ ir „Highland Grey“ spalvos.
Ištobulintas komforto potyris
Ekspresyvi automobilio išorė alsuoja dinamika, o viduje atnaujintas MEGANE GRANDTOUR žavi dar elegantiškesniu interjeru, rafinuota atmosfera ir moderniomis technologijomis, sukurtomis suteikti išskirtinį valdymo patogumą.
Centrinėje konsolėje esantys valdymo instrumentai, ypač oro kondicionavimo sistemos valdikliai, tapo patogesni naudoti ir įgavo modernesnę išvaizdą, o visos vairavimo pagalbos sistemos gali būti valdomos ant vairo įrengtais mygtukais. Jau nuo pirmojo įrangos lygio atnaujinto MEGANE GRANDTOUR vairaratis yra aptrauktas malonia liesti ir kokybiška oda, komforto suteikia ir nauji salono apmušalai, elektra reguliuojamos priekinės sėdynės bei elektrochrominis vidinis galinio vaizdo veidrodėlis.
Technologijos Jūsų patogumui
Prietaisų skydelyje, priklausomai nuo versijos, gali būti įrengtas 7 arba 10,2 colio skaitmeninis ekranas, kuriame vairuotojas gali pats pasirinkti ir keisti norimą matyti vairavimo ir kelionės informaciją. 10,2 colio skaitmeniniame prietaisų skydelyje taip pat galima matyti navigacijos sistemos nuorodas.
Atnaujintas MEGANE GRANDTOUR taip pat gavo modernią, sklandžiai veikiančią ir itin patogią naudoti EASY LINK multimedijos sistemą, suderinamą su „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ bei valdomą grakščiame ir ergonomiškame, jautriai į lietimą reaguojančiame 7 arba 9 colių įstrižainės centriniame ekrane. Jis ne tik suteikia interjerui modernią išvaizdą, bet ir leidžia visas automobilio, radijo ar navigacijos sistemos funkcijas pasiekti dar paprasčiau nei anksčiau. Be to, ekrane vaizduojamus valdiklius vairuotojas gali sudėlioti pagal savo poreikius, todėl visos reikalingiausios ir dažniausiai naudojamos funkcijos pasiekiamos tiesiogiai, paprastai ir greitai.
Skirtingus automobilio charakterius atskleisti ir mėgautis vairavimo stilių, nuotaiką ar eismo sąlygas atitinkančiomis valdymo savybėmis leidžia modernizuota, geresne grafika ir ergonomika pasižyminti MULTI-SENSE važiavimo režimų sistema. Joje galite keisti variklio valdymo programos ir vairo sistemos veikimo nustatymus, vidaus aplinkos apšvietimą ir konfigūruoti prietaisų skydelio išvaizdą, o funkcijų gamą papildė naujos apšvietimo spalvos ir „R-Sound“ programėlė, leidžianti pasirinkti norimą variklio garsą.
Saugesniam ir malonesniam vairavimui
Atnaujintas MEGANE GRANDTOUR papildytas gausia pažangių vairavimo pagalbos ir saugumo technologijų įranga – EASY DRIVE sistemų visuma. Pirmą kartą modelyje diegiama „Highway & Traffic Jam Companion“ sistema, suderinanti adaptyvią greičio palaikymo technologiją su „Stop & Go“ funkcija ir automobilio palaikymo eismo juostoje sistemą. Ši pagalbinė vairavimo greitkelyje ar eismo spūstyse sistema galima versijose su automatine EDC pavarų dėže ir veikia važiuojant iki 160 km/val. greičiu bei prisitaiko prie priekyje važiuojančios transporto priemonės greičio palaikydama saugų atstumą. Eismo spūstyse ši sistema gali visiškai sustabdyti automobilį ir vėl pajudėti po 3 sekundžių, jeigu transporto priemonės priekyje pradeda važiuoti. Jeigu stovėti tenka ilgiau nei 3 sekundes, norint pradėti važiuoti vairuotojui reikia spustelėti akceleratoriaus pedalą.
Taip pat MEGANE GRANDTOUR diegiama atnaujinta aktyvi avarinio stabdymo sistema, kuri nuo šiol atpažįsta ir pėsčiuosius. Ji perspėja vairuotoją gresiant susidūrimui ir, jeigu vairuotojas nespėja sureaguoti, aktyvuoja automatinį automobilio stabdymą. Aklosios zonos įspėjimo sistema, kurioje naudojama radaro jutiklių technologija, aprėpia didesnį automobilio aplinkos plotą, todėl tiksliau perspėja vairuotoją apie kitus eismo dalyvius bet kokiomis oro sąlygomis.
Patogumo tamsiuoju paros metu suteikia automatinė tolimųjų ir artimųjų šviesų sistema, naudojanti priekinę kamerą ir fiksuojanti aplinkos šviesos lygį bei atvažiuojančių eismo dalyvių žibintus, o parkavimąsi palengvina „Easy Park Assist“ sistema. Ši sistema, naudojanti priekinius, galinius ir šoninius atstumo jutiklius, pati įvairuoja ir išvairuoja automobilį iš lygiagrečios, statmenos ar įstrižos stovėjimo vietos – vairuotojui tereikia spausti greičio ar stabdžio pedalus ir perjungti pavarą pagal nurodymus centriniame ekrane.
Įkraunama hibridinė versija
Didžiausia naujiena atnaujinto MEGANE GRANDTOUR versijų gamoje – hibridinis MEGANE E-TECH. Iš tinklo įkraunamas hibridas pasižymi itin mažomis CO2 emisijomis ir degalų sąnaudomis bei ypatingu universalumu – įprastais maršrutais mieste galite kursuoti nenaudodami vidaus degimo variklio ir tik elektros režimu, o ilgose kelionėse vairuoti nesibaimindami dėl įveikiamo atstumo.
160 AG iš tinklo įkraunamoje hibridinėje jėgainėje darniai veikia naujos kartos 1,6 litro keturių cilindrų benzininis variklis, du elektros motorai ir inovatyvi transmisija, užtikrinanti itin sklandų pavarų perjungimą bei maksimalų energijos panaudojimo efektyvumą. 9,8 kWh talpos baterija leidžia elektros režimu važiuoti iki 135 km/val. greičiu, nenaudojant vidaus degimo variklio mišriu WLTP ciklu nuvažiuoti 50 kilometrų – ar netgi iki 65 kilometrų miesto eismo sąlygomis, – o lėtėjant ar stabdant regeneruojama energija įkrauna bateriją. Kad ir koks būtų baterijos įkrovos lygis, automobilį visuomet užveda elektros motoras, todėl pajudant iš vietos galite mėgautis tyliu komfortu ir nedelsiančiu sukimo momento proveržiu. Iš tinklo įkraunama hibridinė E-TECH pavaros sistema siūloma MEGANE GRANDTOUR universalo versijoje, o vėliau pasirodys ir hečbeko MEGANE jėgainių gamoje.

„R.S. Line“ įrangos lygis, pakeičiantis „GT Line“ – daugiau nei naujas vardas. Išorėje dinamišką charakterį pabrėžia „F1“ bolido stilistiką menantis priekinis aptakas, korio rašto priekinės grotelės ir specialaus dizaino 17 arba 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai.

Naujojo hibridinio MEGANE E-TECH važiavimo režimų sistemoje MULTI-SENSE siūlomi trys režimai: „Pure“, leidžiantis vairuoti vien elektros režimu; „MySense“, optimizuojantis hibridinį režimą ir taupantis energiją baterijoje; ir „Sport“, išlaisvinantis maksimalią variklio ir elektros motorų dinamiką.

Plačioje atnaujinto MEGANE GRANDTOUR variklių gamoje siūlomos trys benzininio „1.3 TCe“ variklio su kietųjų dalelių filtru versijos, pasiekiančios 115, 140 ir 160 AG galią, bei „1.5 Blue dCi“ dyzelinis variklis su selektyviosios katalitinės redukcijos (SCR) technologija, pasiekiantis 115 AG.