Užkariavęs daugiau nei 450 tūkst. vairuotojų visame pasaulyje širdis, populiarusis SUV Renault KADJAR atsinaujino. Dabar šis veržlus padidinto pravažumo automobilis – dar išraiškingesnio dizaino, suteikiantis dar daugiau komforto ir leidžiantis mėgautis vairavimu tiek miesto gatvėmis, tiek užmiesčio keliais, tiek nepramintais takais – dabar savo kelią tikrai renkatės Jūs.
Išorės dizainas – vienas svarbiausių veiksnių, pelniusių šiam modeliui pirkėjų simpatijas, todėl naujojo Renault KADJAR kėbulo linijos aptakesnės, atletiškesnės, o kartu – ir elegantiškesnės, tvirtą SUV charakterį pabrėžia platesnės priekinės grotelės bei kėbulo spalva nudažyti buferiai.
Salone – ne ką mažiau malonių pokyčių. Vairuotojo ir keleivių komfortą užtikrina ergonomiškos sėdynės su reguliuojamo ilgio sėdimąja dalimi, dvigubai didesnio tankio užpildu, standesniais sėdynių kraštais, suteikiančiais kur kas geresnį šoninį prilaikymą, o paskutinis taškelis ant „i“ – slankiojantis porankis tarp priekinių sėdynių.
Ergonomika bei naudojimosi paprastumu pasižymi ir prietaisų skydas: automatinė klimato kontrolės sistema valdoma itin lengvai ir intuityviai, temperatūros ir vėdinimo stiprumo nustatymai rodomi ratuko formos valdiklių centre. R-LINK 2 multimedijos sistemos su Android Auto bei Apple CarPlay funkcijomis 7 colių įstrižainės centrinis ekranas – ryškesnis ir jautresnis Jūsų prisilietimui nei anksčiau, todėl valdyti visas funkcijas bus dar patogiau. Pridėkite aukštą surinkimo ir interjero medžiagų kokybę, apgalvotas bei kruopščiai išdirbtas detales, pavyzdžiui, rafinuotų potėpių salonui suteikiančias dekoratyvines siūles, ir papildytą vidaus apšvietimo spalvų gamą – jaukesnę vietą nei naujojo KADJAR interjeras sunku įsivaizduoti!
Naujojo KADJAR širdis – naujos kartos Renault varikliai su emisijas bei degalų sąnaudas mažinančiomis technologijomis, nereikalaujančiomis aukoti nė truputėlio dinamikos. Šiame modelyje pirmą kartą siūlomas itin pažangus „1.3 TCe“ turbobenzininis keturių cilindrų variklis, pasiekiantis nuo 140 iki 160 AG ir komponuojamas tiek su mechanine, tiek ir su dviejų sankabų EDC automatine greičių dėže. Atnaujintas turbodyzelinis „Blue dCi 115“ variklis, pasiekiantis 5 AG ir 10 Nm daugiau nei ankstesnioji jo versija, užtikrina sklandų ir taupų važiavimą, o „Blue dCi 150“ yra išskirtinis pasirinkimas ieškantiems ypatingų vairavimo savybių ir dinamikos.
Galingi bei našūs varikliai, AWD pavara ir aukšta, 200 mm prošvaisa užtikrina – naujasis KADJAR puikiai jausis ne tik riedėdamas lygiu asfaltu, bet ir pasukęs tolyn nuo pagrindinio kelio. Visų varančiųjų ratų transmisija turi tris režimus – tik priekinių ratų režimas užtikrina mažiausias degalų sąnaudas, „Auto“ režimu iki 50 proc. sukimo momento perduodama galiniams ratams, o „Lock“ režimas skirtas važiuoti iki 40 km/val. bekele, blokuojant centrinį diferencialą su tolygiai ašims paskirstomu sukimo momentu.
Užgimęs nuotykiams, patobulintas dar geresniems Jūsų vairavimo potyriams – susipažinkite su naujuoju KADJAR!