Renault Rafale E-Tech

Renault Rafale E-Tech

1934-aisiais ypatingas varžybų lėktuvas „Caudron-Renault Rafale“ parodė kryptį. Jis įkvėpė sukurti visiškai hibridinį „Renault Rafale E-Tech“ automobilį.

„Renault Rafale“ yra pirmasis serijinės gamybos automobilis, kuris laikosi naujosios vizualinės kalbos, sukurtos Gilles Vidal, jam tapus „Renault“ dizaino vadovu. Automobilis yra vizionieriškas, drąsus, puikiai atitinkantis savo laiką, siūlantis naujas technologijas.

„Renault Rafale E-Tech“ rinkas pasieks 2024 m. pavasarį.

Renault Rafale E-Tech hybrid
žvelgdami aukščiau, iš naujo atrandame save

E-Tech full hybrid 200 AG variklis

iki 1100 km atstumas¹

su integruota Google² & daugiau nei 50 programėlių³

200 AG

E-Tech full hybrid variklis

1 100 KM

atstumas4

648 L

tūrio krovinys5

984 CM²

ploto "openR" ekranas + priekinis ekranas6

1su pilnu baku benzino, pagal WLTP duomenis

2Google, Google Play, Android Auto, Google Maps yra registruotieji Google LLC prekių ženklai

3priklausomai nuo šalies

4su pilnu baku benzino pagal WLTP duomenis

5priklausomai nuo versijos

6priklausomai nuo versijos

E-Tech full hybrid 200 AG

Važiuokite elektra be įkrovimo iki 80 %* vairavimo laiko mieste ir važiuodami iki 130 km/h greičiu. Akumuliatorius įkraunamas lėtėjimo ir stabdymo metu, todėl sutaupysite iki 40 %** degalų.

didžiausia galia
96 kWh (200 AG)

pavarų dėžė
automatiniai multi-mode režimai

WLTP CO2 emisija
nuo 105 g/km


suvartojimas
nuo 4,7 l/100 km

akumuliatoriaus įtampa
400 В400 V + 2 kWh galia
 

*pagal akumuliatoriaus įkrovos būklę ir vairavimo stilių pagal WLTP miesto ciklą / vidinis Renault/2023 šaltinis

**E-Tech full hybrid varikliui, palyginti su švelniu hibridiniu automobilio varikliu, pagal WLTP miesto duomenis / šaltinis UTAC ir IDIADA / 2022 m. rugsėjo mėn

E-Tech plug-in hybrid kurių talpa 300 AG

E-Tech plus-in hybrid su 300 AG.