1934 m. dienos šviesą išvydo įspūdingas naujas orlaivis – CAUDRON-RENAULT RAFALE.
Jo dizaino įkvėpti sukūrėme šiuolaikišką automobilį, smagiai skriejantį žemės keliais.
RENAULT RAFALE E-TECH HYBRID – tai racionalus dizainas, plastiškos linijos, stiklinis panoraminis stoglangis „Solarbay®“ su pritemdymo funkcija, sistema openR LINK su integruotomis „Google“¹ paslaugomis ir daugiau kaip 50 programų.
Pažangos siekimas įkvepia naujus atradimus.
200 AG
|
300 AG
|
iki
1100 km
|
984 cm²
|
E-TECH FULL HYBRID jėgos agregatas |
E-TECH 4x4 variantas, kuris bus pasiekiamas vėliau² |
nuvažiuojamas atstumas³ |
openR ekranas + HEADS-UP ekranas⁴ |
1 „Google“, „Google Play“, „Android Auto“ ir „Google“ žemėlapiai yra „Google LLC“ prekių ženklai.
2 Užsakymai priimami 2024 m. pavasarį. Pristatymas 2024 m. rudenį.
3 varianto E-TECH FULL HYBRID, pripylus pilną bako benzino, pagal WLTP
4 priklauso nuo varianto
nuvažiuojamas atstumas iki 1100 km*
* varianto E-TECH FULL HYBRID 200 AG, pripylus pilną bako benzino, pagal WLTP
E-TECH jėgos agregatai
FULL HYBRID 200 AG
Važiuokite elektra 80 %* laiko mieste ir iki 130 km/val.* greičiu papildomai neįkraudami automobilio. Akumuliatorius įkraunamas automobiliui lėtėjant ir jį stabdant. Taip sutaupoma iki 40 %** degalų.
didžiausia galia
147 kW (200 AG)
pavarų dėžė
daugiarežimė automatinė
išmetamo CO₂ kiekis pagal WLTP
nuo 105 g/km
pagal WLTP protokolą
degalų sąnaudos
nuo 4,7 l/100 km
pagal WLTP protokolą
nuvažiuojamas atstumas
Iki 1100 km*
4x4 300 AG PLUG-IN HYBRID
PLUG-IN HYBRID jėgos agregatas su 22 kWh akumuliatoriumi leidžia nuvažiuoti iki 100 km* vien elektriniu režimu – to užtenka didumai kasdienių kelionių.**
didžiausia galia
221 kW (300 AG)
pavarų dėžė
daugiarežimė automatinė
išmetamo CO₂ kiekis pagal WLTP
nuo 15g/km
preliminarūs duomenys – laukiama sertifikato.
degalų sąnaudos
nuo 0,7 l/100 km
preliminarūs duomenys – laukiama sertifikato.
nuvažiuojamas atstumas
iki 1000 km, įskaitant 100 km elektriniu režimu*
* pagal WLTP; realus nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo važiavimo sąlygų (kelio dangos, vairavimo stiliaus ir oro sąlygų). Šaltinis: RENAULT vidinis tyrimas; 2024 m.
** Užsakymai bus priimami netrukus.
geriausios hibrido technologijos
Galia, taupumas ir automatinis įkrovimas – 200 AG E-TECH FULL HYBRID variklis turi vienus geriausių galios ir degalų sąnaudų rodiklių iš visų rinkoje siūlomų automobilių:
nuvažiuojamas atstumas iki 1100 km1
iki 80 % laiko mieste važiuojant elektriniu režimu2
sutaupo iki 40 % degalų3
1 variklis E-TECH FULL HYBRID 200 AG pripylus pilną baką degalų, pagal WLTP duomenis
2 priklauso nuo akumuliatoriaus įkrovos ir vairavimo stiliaus. Vidinis RENAULT šaltinis; 2023 m.
3 vidinis RENAULT šaltinis, pagal WLTP protokolą, miesto ciklas
200 AG
|
iki 1 100 km
|
mažesnės degalų sąnaudos
iki 40 %
|
variklis E-TECH FULL HYBRID |
nuvažiuojamas atstumas* |
palyginti su automobiliais, varomais vidaus degimo varikliu** |
* variantas E-TECH FULL HYBRID pripylus pilną baką degalų, pagal WLTP duomenis
** vidinis RENAULT šaltinis, pagal WLTP protokolą, miesto ciklas
išsamiau apie E-TECH FULL HYBRID variklį
E-TECH FULL HYBRID 200 AG variklis užtikrina sklandų važiavimą ir greitą reakciją. Variklis gali veikti trimis būdais: 100 % elektriniu režimu, hibridiniu režimu (elektra + vidaus degimas) arba tik vidaus degimo režimu. Režimai perjungiami visiškai automatiškai, tai atlieka išmanioji pavarų dėžė. Automobilyje yra:
130 AG (96 kW) ir 205 Nm sukimo momento 1,2 l trijų cilindrų benzininis variklis su turbokompresoriumi;
50 kW (70 AG) ir 205 Nm sukimo momento pagrindinis elektros variklis, skirtas važiuoti elektriniu režimu;
2 kWh talpos akumuliatorius, kuris automatiškai įkraunamas automobiliui lėtėjant ir jį stabdant.
vidaus degimo ir elektros derinys – maksimalus efektyvumas
Šiuolaikiška E-TECH FULL HYBRID technologija itin efektyvi: RENAULT RAFALE gali išvystyti iki 130 km/val. greitį 100 % elektriniu režimu*, iki 80 % kelionių mieste važiuoti elektra, įkrauti akumuliatorių važiuojant ir nuvažiuoti iki 1100 km**.
* priklauso nuo akumuliatoriaus įkrovos lygio ir vairavimo stiliaus. Vidinis RENAULT šaltinis; 2023 m.
** variklis E-TECH FULL HYBRID 200 AG pripylus pilną baką degalų, pagal WLTP duomenis
mažesnės degalų sąnaudos
Technologijoje E-TECH FULL HYBRID kartu su vidaus degimo varikliu naudojami du elektros varikliai. Pastarasis naudojamas kuo rečiau, daugiausia kaip energijos generatorius. Todėl degalų sąnaudos yra iki 40 %* mažesnės nei automobilio, kuriame yra tik vidaus degimo variklis.
* vidinis RENAULT šaltinis, pagal WLTP protokolą, miesto ciklas
mažesnis išmetamo CO2 kiekis
Technologija E-TECH FULL HYBRID teikia pirmenybę elektriniam varikliui, todėl RENAULT RAFALE gali gerokai sumažinti išmetamo CO2 kiekį ir degalų sąnaudas.
gaukite ženklinimą „Crit Air 1“
Dėl jėgos agregato E-TECH FULL HYBRID automobilis RENAULT RAFALE turi privalumų – jis žymimas ženklu „Crit Air 1“, todėl juo galima važiuoti į zonas, kuriose pagal Europos standartą privalomas žemas išmetamųjų dujų lygis.
4Control ADVANCED
veržlumas ir malonus vairavimas
Važiuojant mažu greičiu sistema 4CONTROL ADVANCED pakreipia galinius ratus iki 5° priešinga kryptimi nei priekiniai ratai, todėl apsisukimo spindulys panašus į miesto automobilio spindulį. Važiuojant greičiau nei 50 km/val. greičiu galiniai ratai pasukami iki 1°, kad padidėtų stabilumas.
Sistema 4Control ADVANCED užtikrina geresnį vairavimą važiuojant nedideliu greičiu, taip pat manevringumą ir dinamiškumą važiuojant vidutiniu ir dideliu greičiu. Kartu su galine daugiasvirtė ašimi ji užtikrina sklandų, tikslų ir saugų važiavimą bei krypties stabilumą – didesnę kontrolę posūkiuose ir vingiuose.
didesnis manevringumas
Važiuojant nedideliu greičiu arba manevruojant sistema 4Control ADVANCED galinius ratus pakreipia iki 5° kampu priekinių ratų atžvilgiu, todėl apsisukimo spindulys panėšėja į miesto automobilio apsisukimo spindulį. Važiuojant didesniu nei 50 km/val. greičiu, galinės ašies ratai pakreipiami 1° kampu ir taip pagerinamas Renault Rafale stabilumas staigiuose posūkiuose.
manevravimas ir automobilio statymas
Mieste RENAULT RAFALE apsisukimo skersmuo yra 10,4 metro – kaip miesto automobilio. Kad būtų lengviau pastatyti automobilį, galiniai ratai pakreipiami iki 5° kampu.
stabilumas posūkiuose
Tam, kad darant posūkį ratai geriau sukibtų su kelio danga, kai greitis didesnis nei 50 km/val., visi keturi ratai pakreipiami ta pačia kryptimi. Priekiniai ratai pasisuka iki 35° kampu, o galiniai – iki 1° kampu, todėl padidėja automobilio stabilumas posūkiuose.
išskirtinis malonumas vairuoti:
dėl plataus profilio (245 mm) padangų ir specialiai suprojektuotų spyruoklių, amortizatorių bei šoninių stabilizatorių; dėl pažangios elektroninės galinės ašies valdymo sistemos VEHICLE MOTION CONTROL, kuri optimizuoja posūkių greitį ir pagerina sukibimą su nelygiu ir pažeistu paviršiumi; dėl tikslesnių vairo mechanizmo nustatymų, užtikrinančių tikslius posūkius.
Variantas ATELIER ALPINE
RENAULT RAFALE variantas ATELIER ALPINE yra ALPINE inžinerinės patirties viršūnė, užtikrinanti vairavimo patirtį, kurioje dera našumas, tikslumas ir veržlumas. Jame sumontuotas naujausios kartos E-TECH 4X4 300 AG jėgos agregatas PLUG-IN HYBRID, ATELIER ALPINE sportinė važiuoklė, užtikrinanti optimalų komfortą ir važiuoklės reakciją, taip pat 4 ratų vairavimo sistema 4Control ADVANCED.
4 Control ADVANCED: veržlumas ir tikslumas
sportinės padangos ir 21 colio ratlankiai užtikrina išskirtinę išvaizdą
aktyvioji pakaba ir prognozuojamoji kamera
dizainas: naujas požiūris į našumą
Įkvėptas aeronautikos, RENAULT RAFALE dizainas perima fiuzeliažų plonumą ir sklandumą. Išsamaus tyrimo rezultatas – sportback kėbulas su grynomis linijomis puikiai įsilieja į aplinką, netrikdydamas jos harmonijos, ir suteikia dinamiškas bei sportiškas linijas kupė tipo visureigiui.
naujos unikalios priekinės grotelės
stiklinis panoraminis stoglangis „Solarbay®“ su pritemdymo funkcija
20 colių juodi deimantinės apdailos lydinio ratlankiai „Castellet“
pakeltas fastback tipo kėbulas
išskirtinė patirtis
sportinės sėdynės
Automobilyje RENAULT RAFALE sumontuotos plačios sportinės sėdynės. Jos suteikia vairuotojui ir keleiviams atramą ir optimalų komfortą bei padidina važiavimo malonumą. Atidarius duris, ima šviesti ant atlošų esantis „Alpine“ logotipas.²
aukštos kokybės, perdirbtos medžiagos
Susipažinkite su išskirtiniu RENAULT RAFALE salonu. Prietaisų skydelis papuoštas tikro skalūno intarpu.² Automobilyje nenaudojama natūrali oda. Naudojama ne mažiau kaip 25 % perdirbtų medžiagų³ ir 34 % medžiagų iš žiedinės ekonomikos⁴.
į vairuotoją orientuoti valdikliai
Mėgaukitės ypatinga RENAULT RAFALE vairavimo patirtimi. Į vairuotoją orientuotame prietaisų skydelyje visi valdikliai įrengti po ranka, o ekranai – tiesioginiame regėjimo lauke.
galinis porankis „ingenius®“
Specialiai sukurtame lankstomame galiniame porankyje „ingenius®“ įrengti 2 USB-C lizdai. Galimos įvairios konfigūracijos elektroniniams įrenginiams prijungti.
² variante ESPRIT ALPINE. Įsijungia atidarius duris.
³ pagal ISO 14021.
⁴ įskaitant medžiagas, perdirbtas pagal ISO 14021 ir atraižas bei gamybos atliekas, vėl įtraukiamas į gamybos procesus gamykloje.
komfortas, erdvė ir matmenys
RENAULT RAFALE salonas sukurtas skiriant daug dėmesio mažiausioms detalėms ir medžiagų kokybei. Erdvus salonas, įranga ir aukšta komforto lygis užtikrina RENAULT RAFALE išskirtinio kupė visureigio statusą.
komfortiškas salonas
erdvė ties keliais 32 cm
RENAULT RAFALE tarpuratis yra 273 cm, todėl keleiviams užtikrinamas optimalus komfortas. Gale esanti 32 cm erdvė ties keliais – vienas geriausių šios kategorijos rodiklių, o erdvė į viršų – 89 cm*, taigi šiuo automobiliu keliauti patogu ir išlaikytas elegantiškas kupė visureigio siluetas.
* priklauso nuo varianto
galinis porankis „ingenius®“
Galinės sėdynės porankis „ingenius®“ specialiai sukurtas multimedijai palaikyti. Jame yra dėtuvės planšetiniams kompiuteriams ir išmaniesiems telefonams, du USB-C lizdai ir dvi pasukamos rankenos, kad būtų patogu naudotis skaitmeniniais prietaisais ir pasidėti gėrimus.
talpi bagažinė
Bagažinės talpa – 630 litrų*, o nulenkus galinę sėdynę ją galima padidinti iki 1900 litrų, todėl automobilį galima naudoti įvairiais tikslais ir pagal kiekvieno keleivio pageidavimus.
* bagažinės tūris 530 dm3 (VDA standartas).
SALONO TALPA
|
variklis E-TECH FULL HYBRID |
mažiausia bagažinės talpa |
630 l |
didžiausia bagažinės talpa |
1 900 l |
talpa su po grindimis esančia erdve |
92 l |
erdvė ties keliais |
32 cm |
AUTOMOBILIO MATMENYS
panoraminis įstiklintas stogas „Solarbay®“
Panoraminio įstiklinto stogo „Solarbay®“, kurio bendras plotas beveik siekia 1 m², užtemdymas reguliuojamas pagal jūsų pageidavimus. Jį galima valdyti balso komanda naudojant „Google Assistant“¹ arba paspaudus lubų apšvietimo skydelio jungiklį. Taip sukuriamas pageidaujamas salono apšvietimo ir šilumos komfortas. Kai automobilis užrakintas, įstiklintas stogas visiškai užtemdomas, kad būtų užtikrintas maksimalus šilumos komfortas į jį sugrįžus. Automobilį atrakinus sistema automatiškai grįžta prie ankstesnių nustatymų.
4 užtemdymo lygiai
permatomas, nepermatomas, permatomas priekyje ir nepermatomas gale arba atvirkščiai. Valdykite „Solarbay®“ užtemdymo nustatymus naudodami „Google Assistant“¹, tiesiog pasakydami „Hey Google“ ir pridurdami: „Open/ close Solarbay“ (atidaryk/ uždaryk „Solarbay“) arba „Close/ open Solarbay in front/ back“ (uždaryk/ atidaryk „Solarbay“ priekyje/ gale). Salono apšvietimas išlaikomas nepriklausomai nuo to, ar stogas permatomas.
stogas nepermatomas priekyje
beveik 1 m² inovacijų
„Solarbay®“ koncepcija – tai RENAULT ir „Saint-Gobain“ bendradarbiavimo rezultatas. Jos pagrindas – išskirtinė sistema „AmpliSky®“: tarp dviejų stiklo plokščių naudojama PDLC* danga, kuria teka elektros įtampa. Įstiklintą stogą ir elektroninę sistemą montuoja „Saint-Gobain“.
* skystieji kristalai, disperguoti polimeriniame pluošte