RAFALE

1934 m. dienos šviesą išvydo įspūdingas naujas orlaivis – CAUDRON-RENAULT RAFALE.
Jo dizaino įkvėpti sukūrėme šiuolaikišką automobilį, smagiai skriejantį žemės keliais.
RENAULT RAFALE E-TECH HYBRID – tai racionalus dizainas, plastiškos linijos, stiklinis panoraminis stoglangis „Solarbay®“ su pritemdymo funkcija, sistema openR LINK su integruotomis „Google“¹ paslaugomis ir daugiau kaip 50 programų.

Pažangos siekimas įkvepia naujus atradimus.

 

200 AG

300 AG

iki

984 cm²

E-TECH FULL HYBRID jėgos

agregatas

E-TECH 4x4 variantas, kuris bus

 pasiekiamas vėliau²

1100 km

openR ekranas + HEADS-UP

ekranas⁴

    nuvažiuojamas atstumas³  

 

1 „Google“, „Google Play“, „Android Auto“ ir „Google“ žemėlapiai yra „Google LLC“ prekių ženklai.
2 Užsakymai priimami 2024 m. pavasarį. Pristatymas 2024 m. rudenį.
3 varianto E-TECH FULL HYBRID, pripylus pilną bako benzino, pagal WLTP
4 priklauso nuo varianto

nuvažiuojamas atstumas iki 1100 km*

* varianto E-TECH FULL HYBRID 200 AG, pripylus pilną bako benzino, pagal WLTP
 
 
 

Placeholder image

FULL HYBRID 200 AG

 

Važiuokite elektra 80 %* laiko mieste ir iki 130 km/val.* greičiu papildomai neįkraudami automobilio. Akumuliatorius įkraunamas automobiliui lėtėjant ir jį stabdant. Taip sutaupoma iki 40 %** degalų.

didžiausia galia
147 kW (200 AG)

pavarų dėžė
daugiarežimė automatinė

išmetamo CO₂ kiekis pagal WLTP
nuo 105 g/km
pagal WLTP protokolą

degalų sąnaudos

nuo 4,7 l/100 km
pagal WLTP protokolą

nuvažiuojamas atstumas
Iki 1100 km*

* pagal WLTP mieste; priklauso nuo akumuliatoriaus įkrovos lygio ir vairavimo stiliaus. Šaltinis: RENAULT vidinis tyrimas; 2023 m.
** E-TECH FULL HYBRID jėgos agregatas, palyginti su MILD HYBRID jėgos agregatu pagal WLTP duomenis mieste. Šaltinis: UTAC ir IDIADA; 2022 m. rugsėjis

Placeholder image

4x4 300 AG PLUG-IN HYBRID

 

PLUG-IN HYBRID jėgos agregatas su 22 kWh akumuliatoriumi leidžia nuvažiuoti iki 100 km* vien elektriniu režimu – to užtenka didumai kasdienių kelionių.

didžiausia galia
221 kW (300 AG)

pavarų dėžė
daugiarežimė automatinė

išmetamo CO₂ kiekis pagal WLTP
nuo 12 g/km
pagal WLTP mišraus ciklo standartą ir jo variantus

degalų sąnaudos

nuo 0,5 l/100 km
pagal WLTP mišraus ciklo standartą ir jo variantus

nuvažiuojamas atstumas
iki 1000 km, įskaitant 105 km elektriniu režimu*

* pagal WLTP; realus nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo važiavimo sąlygų (kelio dangos, vairavimo stiliaus ir oro sąlygų). Šaltinis: RENAULT vidinis tyrimas; 2024 m.
 
 

variklis E-Tech full hybrid

Placeholder image

geriausios hibrido technologijos

Galia, taupumas ir automatinis įkrovimas – 200 AG E-TECH FULL HYBRID variklis turi vienus geriausių galios ir degalų sąnaudų rodiklių iš visų rinkoje siūlomų automobilių:

  • nuvažiuojamas atstumas iki 1100 km1
  • iki 80 % laiko mieste važiuojant elektriniu režimu2
  • sutaupo iki 40 % degalų3
 

 1 variklis E-TECH FULL HYBRID 200 AG pripylus pilną baką degalų, pagal WLTP duomenis
2 priklauso nuo akumuliatoriaus įkrovos ir vairavimo stiliaus. Vidinis RENAULT šaltinis; 2023 m.
3 vidinis RENAULT šaltinis, pagal WLTP protokolą, miesto ciklas

200 AG

iki

mažesnės degalų sąnaudos
variklis E-TECH FULL HYBRID

1 100 km

iki 40 %

  nuvažiuojamas atstumas* palyginti su automobiliais, varomais vidaus degimo varikliu**

 

* variantas E-TECH FULL HYBRID pripylus pilną baką degalų, pagal WLTP duomenis
** vidinis RENAULT šaltinis, pagal WLTP protokolą, miesto ciklas

Placeholder image

TECHNOLOGIJA

išsamiau apie E-TECH FULL HYBRID variklį

E-TECH FULL HYBRID 200 AG variklis užtikrina sklandų važiavimą ir greitą reakciją. Variklis gali veikti trimis būdais: 100 % elektriniu režimu, hibridiniu režimu (elektra + vidaus degimas) arba tik vidaus degimo režimu. Režimai perjungiami visiškai automatiškai, tai atlieka išmanioji pavarų dėžė. Automobilyje yra:

  • 130 AG (96 kW) ir 205 Nm sukimo momento 1,2 l trijų cilindrų benzininis variklis su turbokompresoriumi;
  • 50 kW (70 AG) ir 205 Nm sukimo momento pagrindinis elektros variklis, skirtas važiuoti elektriniu režimu;
  • 2 kWh talpos akumuliatorius, kuris automatiškai įkraunamas automobiliui lėtėjant ir jį stabdant.
 

PRIVALUMAI

idaus degimo ir elektros derinys – maksimalus efektyvumas

Šiuolaikiška E-TECH FULL HYBRID technologija itin efektyvi: RENAULT RAFALE gali išvystyti iki 130 km/val. greitį 100 % elektriniu režimu*, iki 80 % kelionių mieste važiuoti elektra, įkrauti akumuliatorių važiuojant ir nuvažiuoti iki 1100 km**.

Placeholder image

 * priklauso nuo akumuliatoriaus įkrovos lygio ir vairavimo stiliaus. Vidinis RENAULT šaltinis; 2023 m.
** variklis E-TECH FULL HYBRID 200 AG pripylus pilną baką degalų, pagal WLTP duomenis

Placeholder image

DEGALŲ SĄNAUDOS

mažesnės degalų sąnaudos

Technologijoje E-TECH FULL HYBRID kartu su vidaus degimo varikliu naudojami du elektros varikliai. Pastarasis naudojamas kuo rečiau, daugiausia kaip energijos generatorius. Todėl degalų sąnaudos yra iki 40 %* mažesnės nei automobilio, kuriame yra tik vidaus degimo variklis.

 * vidinis RENAULT šaltinis, pagal WLTP protokolą, miesto ciklas

IŠMETAMO СО2 KIEKIS

mažesnis išmetamo CO2 kiekis

Technologija E-TECH FULL HYBRID teikia pirmenybę elektriniam varikliui, todėl RENAULT RAFALE gali gerokai sumažinti išmetamo CO2 kiekį ir degalų sąnaudas.

Placeholder image

 

 

Placeholder image

ENERGIJOS VARTOJIMO EFEKTYVUMO ŽENKLINIMAS

gaukite ženklinimą „Crit Air 1“

Dėl jėgos agregato E-TECH FULL HYBRID automobilis RENAULT RAFALE turi privalumų – jis žymimas ženklu „Crit Air 1“, todėl juo galima važiuoti į zonas, kuriose pagal Europos standartą privalomas žemas išmetamųjų dujų lygis.

 

4Control ADVANCED

veržlumas ir malonus vairavimas

Važiuojant mažu greičiu sistema 4CONTROL ADVANCED pakreipia galinius ratus iki 5° priešinga kryptimi nei priekiniai ratai, todėl apsisukimo spindulys panašus į miesto automobilio spindulį. Važiuojant greičiau nei 50 km/val. greičiu galiniai ratai pasukami iki 1°, kad padidėtų stabilumas.

 

 Sistema 4Control ADVANCED užtikrina geresnį vairavimą važiuojant nedideliu greičiu, taip pat manevringumą ir dinamiškumą važiuojant vidutiniu ir dideliu greičiu. Kartu su galine daugiasvirtė ašimi ji užtikrina sklandų, tikslų ir saugų važiavimą bei krypties stabilumą – didesnę kontrolę posūkiuose ir vingiuose.

didesnis manevringumas

didesnis manevringumas

Važiuojant nedideliu greičiu arba manevruojant sistema 4Control ADVANCED galinius ratus pakreipia iki 5° kampu priekinių ratų atžvilgiu, todėl apsisukimo spindulys panėšėja į miesto automobilio apsisukimo spindulį. Važiuojant didesniu nei 50 km/val. greičiu, galinės ašies ratai pakreipiami 1° kampu ir taip pagerinamas Renault Rafale stabilumas staigiuose posūkiuose.

manevravimas ir automobilio statymas

Mieste RENAULT RAFALE apsisukimo skersmuo yra 10,4 metro – kaip miesto automobilio. Kad būtų lengviau pastatyti automobilį, galiniai ratai pakreipiami iki 5° kampu.

geresnis sukibimas

stabilumas posūkiuose

Tam, kad darant posūkį ratai geriau sukibtų su kelio danga, kai greitis didesnis nei 50 km/val., visi keturi ratai pakreipiami ta pačia kryptimi. Priekiniai ratai pasisuka iki 35° kampu, o galiniai – iki 1° kampu, todėl padidėja automobilio stabilumas posūkiuose.

išskirtinis malonumas vairuoti:

  • dėl plataus profilio (245 mm) padangų ir specialiai suprojektuotų spyruoklių, amortizatorių bei šoninių stabilizatorių;
  • dėl pažangios elektroninės galinės ašies valdymo sistemos VEHICLE MOTION CONTROL, kuri optimizuoja posūkių greitį ir pagerina sukibimą su nelygiu ir pažeistu paviršiumi;
  • dėl tikslesnių vairo mechanizmo nustatymų, užtikrinančių tikslius posūkius.
 
 

 

ALPINE patirtis

ALPINE patirtis

4x4 pavara: optimizuotas stabilumas kelyje ir sukibimas su kelio danga

RENAULT RAFALE variantas ATELIER ALPINE yra ALPINE inžinerinės patirties viršūnė, užtikrinanti vairavimo patirtį, kurioje dera našumas, tikslumas ir veržlumas. Jame sumontuotas naujausios kartos E-TECH 4x4 300 AG jėgos agregatas PLUG-IN HYBRID, ATELIER ALPINE sportinė važiuoklė, užtikrinanti optimalų komfortą ir važiuoklės reakciją, taip pat 4 ratų vairavimo sistema 4Control ADVANCED.

4Control ADVANCED: veržlumas ir tikslumas

sportinės padangos ir 21 colio ratlankiai užtikrina išskirtinę išvaizdą

aktyvioji pakaba ir prognozuojamoji kamera

variantas ATELIER ALPINE

dar malonesnis vairavimas

varianto ATELIER ALPINE važiuoklė

 
ALPINE inžinierių sukurta itin naši važiuoklė sujungia 4 komponentus, teikiančius malonumą vairuoti ir pasižyminčius išskirtiniu tikslumu, sukibimu ir trauka.
 
 
 

važiuoklės važiuojamoji dalis

Sportinės padangos ir specialūs stabilizatoriai, užtikrinantys išskirtinį sukibimą su keliu, bei 21 colio ratlankiai CHICANE, suteikiantys išties išskirtinę išvaizdą.
 
4x4 transmisija
Keturių varančiųjų ratų pavara užtikrina optimalų sukibimą su kelio danga ir trauką, nepriklausomai nuo kelio tipo ir sąlygų.
aktyvioji pakaba ir prognozuojamoji kamera
Kamera realiuoju laiku nuskaito kelią, o sistema, atsižvelgdama į kelio tipą, reguliuoja amortizatorių nustatymus, kad būtų pasiektas geriausias komforto ir važiuoklės atsako kompromisas.
 
4Control ADVANCED
Keturių ratų vairavimo sistema užtikrina įspūdingą manevringumą ir sukibimą su keliu važiuojant vidutiniu ir dideliu greičiu, taip pat puikų valdymą važiuojant mažu greičiu. Daugiasvirtė galinė pakaba taip prisideda prie to, kad vairavimas būtų tikslus ir užtikrintas.
 

3 važiavimo režimai

Kad dar labiau individualizuotumėte vairavimo patirtį, naudodami manevringumo valdymo sistemą pasirinkite vieną iš trijų važiuoklės nustatymų derinių. Režimai „Comfort“ (komfortiškas), „Dynamic“ (dinamiškas) ir „Sport“ (sportinis) valdo trajektoriją, naudoja aktyviąją pakabą su prognozuojamąja kamera ir funkciją 4Control ADVANCED.

  režimas „Comfort“   režimas „Dynamic“   režimas „Sport“  
trajektorijos / stabilumo kontrolė   aukšta aukšta vidutinė
manevringumas / dinamiškumas   minimalus vidutinė aukšta
amortizavimas   minkštas vidutinė kietas

 

dar drąsesnis dizainas

21 colio ratlankiai CHICANE su tamsiai pilku laku

21 colio ratlankiai CHICANE su tamsiai pilku laku

pusiau matinė mėlyna SUMMIT spalva

pusiau matinė mėlyna SUMMIT spalva

juodas aptakas

juodas aptakas

ALPINE logotipas

ALPINE logotipas

kilimas su mėlynu floku

kilimas su mėlynu floku

išskirtinė patirtis

Placeholder image

sportinės sėdynės

Automobilyje RENAULT RAFALE sumontuotos plačios sportinės sėdynės. Jos suteikia vairuotojui ir keleiviams atramą ir optimalų komfortą bei padidina važiavimo malonumą. Atidarius duris, ima šviesti ant atlošų esantis „Alpine“ logotipas.²

 

aukštos kokybės, perdirbtos medžiagos

Susipažinkite su išskirtiniu RENAULT RAFALE salonu. Prietaisų skydelis papuoštas tikro skalūno intarpu.² Automobilyje nenaudojama natūrali oda. Naudojama ne mažiau kaip 25 % perdirbtų medžiagų³ ir 34 % medžiagų iš žiedinės ekonomikos⁴.

Placeholder image

 

Placeholder image

į vairuotoją orientuoti valdikliai

Mėgaukitės ypatinga RENAULT RAFALE vairavimo patirtimi. Į vairuotoją orientuotame prietaisų skydelyje visi valdikliai įrengti po ranka, o ekranai – tiesioginiame regėjimo lauke.

 

galinis porankis „ingenius®“

Specialiai sukurtame lankstomame galiniame porankyje „ingenius®“ įrengti 2 USB-C lizdai. Galimos įvairios konfigūracijos elektroniniams įrenginiams prijungti.

Placeholder image

 ² variante ESPRIT ALPINE. Įsijungia atidarius duris.
³ pagal ISO 14021.
⁴ įskaitant medžiagas, perdirbtas pagal ISO 14021 ir atraižas bei gamybos atliekas, vėl įtraukiamas į gamybos procesus gamykloje.

 

dizainas: naujas požiūris į našumą

Aeronautikos įkvėptas RENAULT RAFALE dizainas atkartoja subtilią, nesudėtingą orlaivio liemens formą. Atlikus išsamius tyrimus sukurtas aptakus sportinio kupė kėbulas natūraliai įsilieja į aplinką. Tai dinamiškas kupė visureigis sportišku siluetu.

 

plastiškos linijos

plastiškos linijos

naujoviški žibintai

naujoviški žibintai

naujoviškos grotelės

naujoviškos grotelės

dinamiškas profilis

dinamiškas profilis

stiklinis panoraminis stoglangis „Solarbay®“ su pritemdymo funkcija

stiklinis panoraminis stoglangis „Solarbay®“ su pritemdymo funkcija

20 colių deimantinio šlifavimo lengvojo lydinio ratlankiai CASTELLET

20 colių deimantinio šlifavimo lengvojo lydinio ratlankiai CASTELLET

pakeltas fastbeko kėbulas

pakeltas fastbeko kėbulas

komfortas, erdvė ir matmenys

komfortiškas salonas

RENAULT RAFALE salonas sukurtas skiriant daug dėmesio mažiausioms detalėms ir medžiagų kokybei. Erdvus salonas, įranga ir aukšta komforto lygis užtikrina RENAULT RAFALE išskirtinio kupė visureigio statusą.

Placeholder image

erdvė ties keliais 32 cm

RENAULT RAFALE tarpuratis yra 273 cm, todėl keleiviams užtikrinamas optimalus komfortas. Gale esanti 32 cm erdvė ties keliais – vienas geriausių šios kategorijos rodiklių, o erdvė į viršų – 89 cm*, taigi šiuo automobiliu keliauti patogu ir išlaikytas elegantiškas kupė visureigio siluetas.

* priklauso nuo varianto

 

galinis porankis „ingenius®“

Galinės sėdynės porankis „ingenius®“ specialiai sukurtas multimedijai palaikyti. Jame yra dėtuvės planšetiniams kompiuteriams ir išmaniesiems telefonams, du USB-C lizdai ir dvi pasukamos rankenos, kad būtų patogu naudotis skaitmeniniais prietaisais ir pasidėti gėrimus.

Placeholder image

 

Placeholder image

slidžių gabenimo liukas

Perkišus per bagažinėje esantį sulankstomą liuką, galima vežti ilgus daiktus (pvz., slides) per visą automobilio ilgį nuo bagažinės iki priekinių sėdynių, visiškai nenulenkus galinės sėdynės.

 

talpi bagažinė

Bagažinės talpa – 630 litrų*, o nulenkus galinę sėdynę ją galima padidinti iki 1900 litrų, todėl automobilį galima naudoti įvairiais tikslais ir pagal kiekvieno keleivio pageidavimus.

* bagažinės tūris 530 dm3 (VDA standartas).

Placeholder image

 SALONO TALPA

  variklis E-TECH FULL HYBRID   
mažiausia bagažinės talpa    630 l  
didžiausia bagažinės talpa   1 900 l  
talpa su po grindimis esančia erdve   92 l
erdvė ties keliais   32 cm  

 

AUTOMOBILIO MATMENYS

Placeholder image

 

Placeholder image

 

 

Placeholder image

 

Placeholder image

 

 

 

solarbay

„Solarbay®“ funkcijos ir valdymas

4 užtemdymo lygiai

permatomas, nepermatomas, permatomas priekyje ir nepermatomas gale arba atvirkščiai. Valdykite „Solarbay®“ užtemdymo nustatymus naudodami „Google Assistant“¹, tiesiog pasakydami „Hey Google“ ir pridurdami: „Open/ close Solarbay“ (atidaryk/ uždaryk „Solarbay“) arba „Close/ open Solarbay in front/ back“ (uždaryk/ atidaryk „Solarbay“ priekyje/ gale). Salono apšvietimas išlaikomas nepriklausomai nuo to, ar stogas permatomas.

Placeholder image

stogas visiškai nepermatomas

 

Placeholder image

stogas nepermatomas gale

 

Placeholder image

stogas nepermatomas priekyje

Placeholder image

permatomas stogas

 

 

šiuolaikiškos technologijos

Placeholder image

beveik 1 m² inovacijų

„Solarbay®“ koncepcija – tai RENAULT ir „Saint-Gobain“ bendradarbiavimo rezultatas. Jos pagrindas – išskirtinė sistema „AmpliSky®“: tarp dviejų stiklo plokščių naudojama PDLC* danga, kuria teka elektros įtampa. Įstiklintą stogą ir elektroninę sistemą montuoja „Saint-Gobain“.

 

„Hey Google...“ – paprašykite nuorodų, kaip nuvažiuoti į darbą

openR LINK su integruotomis „Google“ paslaugomis¹ ir daugiau nei 50 programų, taip pat RENAULT paslaugos – tiesiog jūsų ekrane.

 

¹ „Google“, „Google Play“, „Android Auto“ ir „Google“ žemėlapiai yra „Google LLC“ prekių ženklai.

 

openR ekranas+ 984 cm² HEADS-UP ekranas*

 

 

11 RENAULT partnerių programų: „Waze“, „SongPop for Renault“, „Amazon Music“ ir kt.

 

 

sistemos openR LINK automatiniai atnaujinimai

 

 * priklauso nuo varianto

aukštos kokybės garsas

Harman Kardon®

garso sistema „Harman Kardon®“

Placeholder image

garso sistema „Harman Kardon®“ – pasinerkite į garsą

Specialiai automobiliui Renault Rafale suprojektuotuose „Harman Kardon®“ garsiakalbiuose įdiegta aukštos kokybės garso technologijos, leidžiančios pasirinkti akustinį režimą. Naudodami įvairius klausymosi režimus galėsite visiškai pasinerti į mėgstamą muziką.

 Pasirinkite vieną iš 5 akustinių režimų, prie kurių kūrimo prisidėjo pats Jean-Michel Jarre

Priklausomai nuo jūsų skonio ir pageidavimų, pasinerkite į skirtingus akustikos pasaulius:

studio: garsas atkuriamas aiškiai ir detaliai. Koncentruotas garsas, nukreiptas į kiekvieną klausytoją.

podcast: šiltas, gilus garsas, leidžiantis pasijausti dar arčiau atlikėjo. Garsas sufokusuotas į prietaisų skydelio vidurį.

immersion: giliai įtraukianti patirtis nukelia į pačią orkestro širdį.

concert: ekspansyvus, erdvinis garsas. Didelė stereofoninė platforma, specialiai sukurta dinamiškam skambesiui ir koncertams.

club: švarus, intensyvus, ryškūs žemieji dažniai ir galingas, platus, kontrastingas skambesys.

 

programa „Pirmiausia – žmogus“

našumas ir saugumas

pažangiosios vairavimo pagalbos sistemos

32 pažangiosios vairavimo pagalbos sistemos, sukurtos pagal programą „Pirmiausia – žmogus“, užtikrina ramų ir saugų vairavimą.

greičio ribotuvas

greičio ribotuvas

laikykitės greičio režimo, nustatydami didžiausią leistiną automobilio greitį.

greičio reguliatorius

greičio reguliatorius

nustatykite greitį, kuriuo norite važiuoti.

aktyvus greičio reguliatorius su funkcija STOP&GO

aktyvus greičio reguliatorius su funkcija STOP&GO

palaikykite reikalingą greitį ir saugų atstumą iki priekyje važiuojančios transporto priemonės. Jei atstumas per mažas, sistema aktyvuos stabdį, o jei kelias laisvas - akceleratoriaus pedalą.

išmanusis aktyvusis greičio reguliatorius STOP&GO

išmanusis aktyvusis greičio reguliatorius STOP&GO

Palaikykite pastovų greitį ir tinkamą saugų atstumą iki priekyje važiuojančios transporto priemonės. Dėl pažangių valdymo sistemųautomobilis iš anksto nustato, kokios laukia kelio sąlygos, pavyzdžiui, spūstys ar žiedinės sankryžos, ir koreguoja automobilio greitį. * *bus pasiekiama per artimiausius 5 metus

funkcija „Active Driver Assist“

funkcija „Active Driver Assist“

Funkcija „Active Driver Assist“ – tai išmaniosios adaptyviosios pastovaus greičio palaikymo sistemos, Savybės „Stop & Go“ ir eismo juostos palaikymo sistemos derinys. Ji reguliuoja važiavimo greitį pagal kelio sąlygas, išlaiko saugų atstumą ir neleidžia automobiliui netyčia išvažiuoti iš eismo juostos. Jei eismas sustos, automobilis taip pat sustos, o eismui pajudėjus vėl pradės važiuoti.

saugaus atstumo palaikymo sistema

saugaus atstumo palaikymo sistema

naudodamas priekinę kamerą ir jutiklius RENAULT RAFALE apskaičiuoja saugų atstumą ir, jei kyla susidūrimo su kita transporto priemone pavojus, įjungia garsinį ir vaizdinį įspėjimą.

išmanusis hibridinis režimas

išmanusis hibridinis režimas

išmanusis hibridinis režimas* optimizuoja akumuliatoriaus naudojimą. RENAULT RAFALE atpažįsta priekyje esantį reljefą bei kelio ypatumus ir gali planuoti vidaus degimo, hibridinio arba vien elektrinio variklio darbą. Taip optimizuojamos energijos sąnaudos, nuvažiuojamas atstumas ir automobilio našumas. *bus pasiekiama per artimiausius 5 metus.

pagalbinė pajudėjimo įkalnėje sistema

pagalbinė pajudėjimo įkalnėje sistema

sistema aktyvuojama didesnėje nei 3 % įkalnėje. Ji 2 sekundes prilaiko stabdį.

9,3 colio ekranas HEAD-UP

9,3 colio ekranas HEAD-UP

RENAULT RAFALE abt priekinio stiklo įrangtas didelis ekranas HEAD-UP, kuriame rodoma pagrindinė eismo informacija, svarbūs įspėjimai ir indikatoriai, neatitraukiant akių nuo kelio.

pagalbinė važiavimo su priekaba sistema

pagalbinė važiavimo su priekaba sistema

padeda išlaikyti automobilio stabilumo kontrolę velkant priekabą. Ji atpažįsta ir koreguoja svyravimus, kuriuos priekaba gali sukelti.

automobilio statymo pagalbos sistemos

galiniai automobilio parkavimo jutikliai

galiniai automobilio parkavimo jutikliai

RENAULT RAFALE gale įrengti jutikliai palengvina manevravimą ir įspėja apie artėjančias kliūtis garsiniais ir vaizdiniais signalais.

priekiniai automobilio parkavimo jutikliai

priekiniai automobilio parkavimo jutikliai

RENAULT RAFALE priekyje įrengti jutikliai palengvina manevravimą ir įspėja apie artėjančias kliūtis garsiniais ir vaizdiniais signalais.

šoniniai automobilio parkavimo jutikliai

šoniniai automobilio parkavimo jutikliai

RENAULT RAFALE šonuose įrengti jutikliai palengvina manevravimą ir įspėja apie artėjančias kliūtis garsiniais ir vaizdiniais signalais.

galinio vaizdo kamera

galinio vaizdo kamera

kad manevruoti būtų saugiau ir lengviau, įjungus atbulinę pavarą OpenR ekrane rodomas galinis vaizdas su orientaciniais žymekliais. Automatinio mastelio keitimo ir pasukamos peržiūros funkcijos leidžia koreguoti vaizdą.

360° 3D kamera

360° 3D kamera

manevruokite be vargo, nes RENAULT RAFALE ekrane OpenR rodomas 4 kamerų fiksuojamas vaizdas 360° kampu aplink tranksporto priemonę.

automatinio automobilio statymo sistema

automatinio automobilio statymo sistema

ar automobilį statote lygiagrečiai, įstrižai ar statmenai, jums padės automatinio automobilio statymo pagalbos sistema. Kai tik sistema nustato, kad yra pakankamai vietos stovėjimo aikštelėje, RENAULT RAFALE savarankiškai parenka trajektoriją ir perima vairavimo kontrolę. Vairuotojui telieka spausti akceleratoriaus ir stabdžių pedalus.

saugumo pagalbos sistemos

nematomų zonų stebėjimo sistema

nematomų zonų stebėjimo sistema

važiuojant didesniu nei 15 km/val. greičiu, sistema šviesos signalais įspėja apie transporto priemones, esančias už matymo lauko ribų.

perspėjimo apie greičio viršijimą sistema su kelio ženklų atpažinimo funkcija

perspėjimo apie greičio viršijimą sistema su kelio ženklų atpažinimo funkcija

naudodama priekinio stiklo viršuje įtaisytą kamerą ir žemėlapius sistema ekranuose OpenR ir HEAD-UP infformuoja apie greičio apribojimus, taip pat įspėja apie greičio viršijimą.* Kartu naudodamas sistemą „Active Driver Assist“* automobilis automatiškai reguoliuoja greitį pagal jūsų pageidavimus. *bus pasiekiama per artimiausius 5 metus.

kelio ženklų atpažinimo sistema

kelio ženklų atpažinimo sistema

priekinio stiklo viršuje esanti kamera fiksuoja ir į ekranus OpenR bei HEAD-UP perduoda informaciją apie pasikeitusius greičio apribojimus.

aktyvioji avarinio stabdymo pagalbos sistema

aktyvioji avarinio stabdymo pagalbos sistema

naudodama radarą ir kamerą sistema apskaičiuoja atstumą tarp RENAULT RAFALE ir priekyje važiuojančios transporto priemonės ir įspėja vairuotoją apie priekinio susidūrimo su pėsčiuoju, dviratininku ar kita dvirate transporto priemone pavojų. Tokiu atveju vairuotojas gali aktyvuoti stabdžius, tačiau sistema vis tiek fiksuoja susidūrimo pavojų, stabdymo jėga padidinama. Jei vairuotojas neraguoja, sistema automatiškai aktyvuoja stabdžius.

aktyvioji stabdymo pagalbos sistema su pagalbos sukant į kairę funkcija

aktyvioji stabdymo pagalbos sistema su pagalbos sukant į kairę funkcija

sankryžoje sistema apskaičiuoja atstumą tarp RENAULT RAFALE ir ta pačia ar priešinga kryptimi važiuojančios transporto priemonės ir įspėja vairuotoją apie susidūrimo pavojų. Tokiu atveju vairuotojas gali sumažinti greitį, tačiau jei sistema vis tiek fiksuoja susidūrimo pavojų, stabdymo jėga padidinama. Jei vairuotojas nereaguoja, sistema automatiškai aktyvuoja stabdžius.

išvažiavimo iš automobilio stovėjimo vietos atbuline eiga pagalbos sistema

išvažiavimo iš automobilio stovėjimo vietos atbuline eiga pagalbos sistema

jei važiuodami atbuline eiga iš stovėjimo vietos priartėjate prie kokio nors objekto, prietaisų skydelyje ir ekrane HEAD-UP rodomas įspėjimas.

avarinio stabdymo pagalbos važiuojant atbuline eiga sistema

avarinio stabdymo pagalbos važiuojant atbuline eiga sistema

manevruojant įjungus atbulinę pavarą, automobilis automatiškai sustabdomas, jei už jo atsiranda kliūtis.

eismo juostos palikymo sistema

eismo juostos palikymo sistema

naudodamas kamerą, įrengtą šalia priekinio stiklo, už salono veidrodėlio, RENAULT RAFALE įspėja vairuotoją apie netyčinį ištisinės arba punktyrinės eismo juostą žyminčios linijos kirtimą.

eismo juostos palikymo sistema

eismo juostos palikymo sistema

jei važiuojant didesniu nei 70 km/val greičiu ir neparodžius posūkio signalo automobilis bando kirsti ištisinę ar punktyrinę liniją, sistema pakoreguoja vairo padėtį ir grąžina automobilį į esamą eismo juostą.

avarinio eismo juostos palaikymo sistema

avarinio eismo juostos palaikymo sistema

RENAULT RAFALE automatiškai pakoreguoja važiavimo trajektoriją, jei keičiant eismo juostą iškyla pavojus susidurti su priešpriešais atvažiuojančia transporto priemone.

pagalbinė sistema keičiant eismo juostą

pagalbinė sistema keičiant eismo juostą

jei keičiant eismo juostą iškyla susidūrimo pavojus, RENAULT RAFALE automatiškai pakoreguoja važiaimo trajektoriją arba įspėja apie galimą susidūrimą su gretimoje juostoje lenkiama transporto priemone.

saugaus išlipimo iš automobilio funkcija

saugaus išlipimo iš automobilio funkcija

jei RENAULT RAFALE sustojus prie jo pavojingu atstumu artėja kita transporto priemonė ir vairuotojas arba keleivis atidaro duris, sistema apie tai įspėja vaizdiniias (galinio vaizdo veidrodėlyje) ir garsiniais (prietaisų skydelyje) signalais.

vairuotojo nuovargio kontrolės sistema

vairuotojo nuovargio kontrolės sistema

RENAULT RAFALE įspėja vairuotoją apie galimą dėmesio praradimą arba mieguistumą.

automatinio žibintų perjungimo iš tolimųjų į artimąsias šviesas funkcija

automatinio žibintų perjungimo iš tolimųjų į artimąsias šviesas funkcija

kamera, įrengta viršutinėje priekinio stiklo dalyje, analizuoja šviesos srautus, kurie priklauso nuo apšvietimo lygio ir sąlygų kelyje, ir automatiškai perjunginėja RENAULT RAFALE šviesas.

žibintai LED ADAPTIVE VISION (su integruota rūko žibintų funkcija)

žibintai LED ADAPTIVE VISION (su integruota rūko žibintų funkcija)

tam, kad būtų užtikrintas vairavimo saugumas ir konmfortas, sistema atsižvelgdama į oro sąlygas ir kelią (greitį, vingius) automatiškai reguliuoja priekinių žibintų šviesos atstumą ir plotį.

LED MATRIX VISION

LED MATRIX VISION

sistema automatiškai pritaiko šviesos spindulio formą prie oro sąlygų ir kelio, kad neakintų kitų eismo dalyvių ir optimizuotų matomumą naktį.

 

hibrido privalumai jūsų verslui

RENAULT RAFALE E-TECH FULL HYBRID 200 AG* ir E-TECH 4x4 300 AG PLUG-IN HYBRID** – idealus pasirinkimas jūsų darbo poreikiams. Optimizuokite sąnaudas, sumažinkite išmetamų teršalų kiekį, nuvažiuokite iki 1100 km2 ir mėgaukitės konkurencinga bendrąja nuosavybės kaina.

* pasirenkama
** bus galima užsisakyti netrukus

Placeholder image