NAUJASIS MEGANE E-TECH

Nuo 43 379 €

MEGANE E-TECH Electric

Įkvepianti ir laisvės pojūtį suteikianti interjero erdvė. Integruotos pažangiosios technologijos, visiškai paklūstančios Jums ir leidžiančios mėgautis kaip niekada intuityviu bei paprastu valdymu. Elektrinė pavaros sistema, užtikrinanti galingus ir jaudinančius vairavimo potyrius nepaliekant jokio išmetamų teršalų pėdsako. Visa tai ir dar daugiau į vieną įspūdingą visumą sujungia pirmasis 2.0 kartos Renault elektromobilis – naujasis visiškai elektrinis Renault MEGANE E-TECH Electric.

Pilkas visiškai elektrinis Renault MEGANE E-TECH Electric važiuoja gatve mieste

Krosoverio dizainas

Veržlų naujojo MEGANE E-TECH Electric įvaizdį sustiprina krosoverių įkvėpti dizaino elementai: unikalaus dizaino 20 colių lengvojo lydinio ratlankiai, slenksčių ir apatinės durelių dalies apdailos bei ratų arkų apsaugos, aukšta šoninių langų linija. Stilingą išvaizdą papildo kontrastingi aštrių formų apdailos skydeliai priekiniame ir galiniame buferiuose. Žema ir šiek tiek nuožulni stogo linija bei plati tarpvėžė paryškina dinamišką charakterį, o aptakios kėbulo linijos ir detalės, tokios kaip oro angos priekinio buferio šonuose bei įleistos durų rankenėlės, automatiškai iškylančios atrakinus automobilį ar prie jo priėjus, prisideda prie puikių aerodinaminių savybių.

Pilko visiškai elektrinio Renault MEGANE E-TECH Electric galinės dalies vaizdas trijų ketvirčių kampu

Pažangūs FULL LED žibintai

Priekiniuose žibintuose suformuotas naujas LED dienos šviesų motyvas, grakščiai ištęstas iki apatinių grotelių viršaus, o FULL LED žibintų projektoriai yra adaptyvūs, todėl vairuojant tolimosios ir artimosios šviesos valdomos automatiškai. Šviesos diodų žibintai užtikrina ypač gerą matomumą tamsiuoju paros metu, neakinant priešinga kryptimi artėjančių ar priekyje važiuojančių automobilių vairuotojų. Be to, jų šviesa taip pat pritaikoma ir prie oro sąlygų, pavyzdžiui, lyjant ar esant rūkui. Galiniuose žibintuose unikalų 3D efektą sukuria lazeriu išgraviruotų ir susikertančių optinių organinio stiklo elementų raštas – apšviestos LED lempučių šviesa, šios linijos aiškiai švyti ir sukuria virpėjimo įspūdį. Galiniai stabdžių žibintai suprojektuoti taip, kad primintų pauzės simbolį, o modernų įvaizdį užbaigia dinaminės posūkio signalo šviesos.

Raudono visiškai elektrinio Renault MEGANE E-TECH Electric vaizdas šonu iš priekio šviesioje studijos aplinkoje

Asmeninis stilius

Elegantiškų ir akį traukiančių spalvų paletėje – nuo rafinuotos metalizuotos pilkos iki liepsnojančios raudonos – tikrai išsirinksite geriausiai atspindinčią Jūsų asmenybę. Norint dar labiau suasmeninti elektromobilio išvaizdą, galima rinktis dviejų spalvų kėbulą su kontrastingos pilkos, juodos arba baltos spalvos stogu, statramsčiais bei, priklausomai nuo įrangos lygio, šoninių veidrodėlių dangteliais – iš viso net 30 skirtingų spalvų kombinacijų.

Konfigūruoti

Visiškai elektrinio Renault MEGANE E-TECH Electric interjeras, matomas vairas, prietaisų skydas ir OpenR ekranas

„OpenR“ ekranas

Pasijuskite pačiame potyrių centre valdydami įvairias automobilio funkcijas dideliame „OpenR“ ekrane, kuris sujungia 12,3 colio įstrižainės skaitmeninį prietaisų skydelį ir 12 colių centrinį informacijos ir pramogų sistemos ekraną. Plataus skaitmeninio prietaisų skydelio ekrano rodmenis galima keisti pagal savo poreikius, renkantis iš skirtingų grafinių schemų – rodančią važiavimo duomenis, baterijos įkrovos būklę, navigacijos sistemos žemėlapį arba minimalistinę „Zen“ temą. Prietaisų skydelio išvaizdą ir spalvą taip pat galima keisti renkantis skirtingus važiavimo režimus. Centrinį „OpenR“ ekraną valdykite intuityviai lyg savo išmanųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį – trumpai ir ilgiau spustelėdami, slinkdami, dviem pirštais sumažindami ar padidindami vaizdą. Taip pat informacijos ir pramogų sistemoje esančias automobilio funkcijas galite valdyti naudodamiesi balso atpažinimo sistema. Greitai pasiekti įvairias funkcijas paprasta dėl ekrano viršuje esančios meniu juostos, kurioje išskirti penki pagrindiniai skyreliai: Pagrindinis/Navigacija, Muzika, Telefonas, Programėlės ir Automobilis. Po centriniu ekranu įrengti klavišai leidžia patogiai valdyti klimato kontrolės nustatymus.

Visiškai elektrinio Renault MEGANE E-TECH Electric su napos odos sėdynėmis interjero vaizdas, matomas iš keleivio pusės

Unikalus komforto potyris

Mėgaukitės kiekviena kelionės minute erdviame ir patogiame naujojo MEGANE E-TECH Electric salone. Apgalvotai suprojektuotas interjeras pasižymi kokybe, kurią galite pamatyti, apčiuopti ir pajusti. Priklausomai nuo įrangos lygio, priekinės sėdynės gali būti šildomos ir valdomos elektra, o vairuotojo sėdynė – su masažo ir atminties funkcija. Unikalią salono atmosferą padeda sukurti inovatyvios medžiagos ir jų deriniai, pavyzdžiui, 100 proc. iš perdirbtų medžiagų pagamintos tekstilės apdaila prietaisų skyde ir sėdynių apmušalai su dirbtinės odos intarpais „Techno“ įrangos lygyje. Aukščiausios klasės „Iconic“ versijoje prietaisų skydo viršus aptrauktas dirbtine oda, o sėdynių apmušalai – juodos arba šviesiai pilkos napos odos su dirbtinės odos elementais ir kontrastinėmis dekoratyvinėmis siūlėmis. Šis įrangos lygis taip pat išsiskiria unikaliais „Nuo“ – iš tikro medžio pagamintos ir lazeriu apdorotos medžiagos – elementais prietaisų skydo ir durelių apdailos viršuje.

Balto visiškai elektrinio Renault MEGANE E-TECH Electric vaizdas iš aukštai, matomas interjeras su juodomis napos odos sėdynėmis

Daug vietos viskam

Elektriniame MEGANE E-TECH tilps viskas, kas Jums svarbu ir reikalinga kelionėse, o svarbiausia – patogiai jausitės Jūs. Pavarų perjungimo svirtis įrengta prie vairo, užtikrinant daugiau erdvės aplink centrinę konsolę, o dėl plokščių grindų be centrinio tunelio užtikrinama daug vietos keleivių kojoms. Salone esančių praktiškų ir talpių dėtuvių bendra talpa siekia 33 litrus, įskaitant tarp priekinių sėdynių įrengtą 7 litrų dėtuvę bei 3 litrų talpos daiktadėžę po stumdomu porankiu – čia taip įrengti du papildomi puodelių laikikliai. Didelė bagažinė taip pat užtikrins, kad visiems savo daiktams surasite vietos – jos tūris siekia 440 litrų, o įkrovimo laidams skirta speciali dėtuvė po grindimis.

Pilkas visiškai elektrinis Renault MEGANE E-TECH Electric dinamiškai važiuoja mieste

Galingas elektros variklis

Naujos kartos elektros variklis pasižymi kompaktiška konstrukcija ir sveria tik 145 kg – dešimtadaliu mažiau nei naudojamas ZOE, tačiau pasiekia gerokai didesnę galią ir sukimo momentą. Naujasis elektrinis MEGANE E-TECH siūlomas su dviem skirtingo pajėgumo elektros varikliais: pasiekiančiu 130 AG galią ir 250 Nm sukimo momentą arba galingesniu 220 AG ir 300 Nm varikliu, kuris leidžia nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 7,4 sekundės. Mėgaukitės įspūdinga dinamika, sparčiu ir tolygiu įsibėgėjimu bei sklandžiu važiavimu – kad ir kurį pasirinksite.

Visiškai elektrinio Renault MEGANE E-TECH Electric centriniame OpenR ekrane rodomi baterijos nustatymai

Efektyvi pavaros sistema

Vienas malonumas vairuoti elektromobilį, kai nereikia jaudintis dėl nuvažiuojamo atstumo. MEGANE E-TECH Electric siūlomas su ypač kompaktiškomis, 40 kWh arba 60 kWh talpos baterijomis, atitinkamai leidžiančiomis nuvažiuoti iki 300 km ir iki 450 km viena įkrova (pagal WLTP). Ypatingą elektrinės pavaros sistemos efektyvumą užtikrina patentuota energijos valdymo sistema, apimanti naują šilumos siurblį, aušinimo skysčiu sistemą, leidžiančią panaudoti išsiskiriančią šilumą salono šildymui, ir išmanią numatomo įkrovimo valdymo sistemą – ji naudoja navigacijos sistemos duomenis ir nustato reikiamą baterijos temperatūrą artėjant prie suplanuotos įkrovimo vietos. Be to, padidinti nuvažiuojamą atstumą padeda optimizuota rekuperacinio stabdymo sistema, valdoma svirtelėmis už vairo ir turinti keturis veikimo lygius – nuo 0 lygio, kai sistema yra išjungta, iki 3 lygio, skirto maksimaliai energijos regeneracijai ir automobilio valdymui praktiškai vienu pedalu.

Pilkas visiškai elektrinis Renault MEGANE E-TECH Electric stovi prie įkrovimo stotelės, vyras ketina įjungti krovimo kabelį į elektromobilio krovimo jungtį

Patogus elektromobilio įkrovimas

Plačios elektrinio MEGANE E-TECH įkrovimo galimybės leis energija įsikrauti Jums patogiausioje vietoje ir tinkamiausiu būdu: nuo buitinio elektros lizdo ar viešosios įkrovimo stotelės, kraunant kintamąja srove, iki sparčiojo įkrovimo nuolatine srove iki 130 kW galia (iki 85 kW versijoje su 40 kWh baterija). Didelis įkrovimo pajėgumas leidžia itin greitai papildyti bateriją, pavyzdžiui, įsikrauti 160 km atstumui reikalinga energija per valandą 22 kW galia AC krovimo stotelėje ar iki 300 km – per 30 minučių 130 kW galia sparčiojo įkrovimo stotelėje.

Techniniai duomenys

Grafinė iliustracija vaizduoja baltą visiškai elektrinį Renault MEGANE E-TECH Electric su įjungta aktyvia pagalbine vairavimo sistema važiuojantį greitkelyje

Aktyvi pagalba vairuojant

Aktyvi pagalbinė vairavimo sistema „Active Driver Assist“ apima adaptyvią greičio palaikymo sistemą su „Stop & Go“ funkcija ir eismo juostos palaikymo sistemą. Numatytuoju režimu šis vairavimo asistentas pritaiko greitį pagal kameros užfiksuotus kelio ženklus ir navigacijos sistemos duomenis, taip pat – artėjant prie žiedinių sankryžų ar staigių posūkių. Be to, aktyvavus „Active Driver Assist“ ir visiškai sustojus eismo spūstyje, automobilis automatiškai vėl pradėti važiuoti gali per 30 sekundžių. Dar pažangesnė eismo juostos palaikymo sistema naudoja priekinę kamerą ir šoninį radarą, kad nukreiptų automobilį į eismo juostos vidurį, kai kyla pavojus kirsti juostą žyminčią liniją ar susidurti su kita transporto priemone arba nuvažiuoti nuo kelio.

Grafinė iliustracija vaizduoja baltą visiškai elektrinį Renault MEGANE E-TECH Electric išvažiuojantį iš stovėjimo vietos atbuline eiga, avarinio stabdymo važiuojant atbuline eiga sistema aptinka kliūtį

Didesnis saugumas kelyje

Atsipalaiduokite ir mėgaukitės vairavimu – pažangios saugos sistemos nuolat rūpinasi Jūsų saugumu. Be aktyviosios aklosios zonos perspėjimo sistemos ir avarinio stabdymo sistemos su pėsčiųjų ir dviratininkų atpažinimo funkcija, naujajame MEGANE E-TECH Electric diegiama avarinio stabdymo važiuojant atbuline eiga sistema. Ji padeda kur kas saugiau išvažiuoti iš stovėjimo vietos, kai matomumas už automobilio yra ribotas. Jeigu ultragarsiniai jutikliai judant atbuline eiga aptinka galimą kliūtį (pėsčiąjį, dviratininką ar kitą objektą), sistema įspėja vairuotoją garsiniais ir vaizdiniais signalais, o jam nesureagavus – automatiškai aktyvuoja stabdžius 2 sekundėms.

Grafinė iliustracija vaizduoja baltą visiškai elektrinį Renault MEGANE E-TECH Electric su įjungtu automatinio parkavimo asistentu, pasiruošusį įvažiuoti į stovėjimo vietą

Lengvesnis parkavimas

Pamirškite bet kokius parkavimo rūpesčius. „Around View Monitor“ sistema, naudojanti keturias kameras, centriniame ekrane rodo 360 laipsnių automobilio aplinkos vaizdą, o dar daugiau patogumo suteikia skaitmeninis galinio vaizdo veidrodėlis. Papildomai pasirenkamas automatinio automobilio statymo asistentas dar labiau palengvins kasdienį vairavimą mieste. Ši sistema gali beveik autonomiškai įvažiuoti į stovėjimo vietą – vairuotojui tereikia stebėti aplinką ir spustelėti akceleratoriaus pedalą, nurodant sistemai tęsti ar sustabdyti manevrą.

Visiškai elektrinio Renault MEGANE E-TECH Electric centriniame OpenR ekrane rodomi Google Maps žemėlapiai

Integruotos „Google“ paslaugos

Visos naudingiausios „Google“ funkcijos – vienoje vietoje. „Google Maps“ navigacijos sistema su eismo informacija realiu laiku ir automatiniu maršruto pritaikymu leidžia itin lengvai ir patogiai planuoti keliones. Navigacijoje taip pat įtrauktos įkrovimo stotelių vietos, o sistema optimizuoja maršrutą pagal automobilio duomenis (energijos sunaudojimą, įkrovos lygį ir pan.). Be to, artėjant prie pasirinktos įkrovimo vietos baterijos temperatūra yra sureguliuojama, kad būtų optimali, kai pradėsite elektromobilio įkrovimą. „Google Assistant“ leidžia balso komandomis valdyti įvairias automobilio funkcijas, pavyzdžiui, MULTI-SENSE nustatymus, klimatą ar navigaciją – tiesiog ištarkite „Hey Google“, o nuolat pildomame „Google Play“ kataloge rasite daugiau nei 40 programėlių, skirtų naudoti automobilyje. 4G ryšio ir duomenų planą, reikalingą norint naudotis integruotomis internetinėmis paslaugomis, apima 5 metų prenumerata, suteikiama įsigyjant elektrinį MEGANE E-TECH.

Visiškai elektrinio Renault MEGANE E-TECH Electric skaitmeninio prietaisų skydelio ir centrinio OpenR ekrano vaizdas iš arti, ekrane matomas MULTI-SENSE sistemos langas su COMFORT režimo sąranka

Asmeninis prisilietimas

Paspauskite naujos kartos MULTI-SENSE sistemos mygtuką, įrengtą ant vairo, ir pritaikykite važiavimo pojūčius ir salono aplinką prie savo nuotaikos ar poreikių. Rinkitės iš trijų iš anksto sukonfigūruotų važiavimo režimų „Eco“, „Comfort“ ir „Sport“ arba sukurkite visiškai asmeninę vairo, variklio ir akceleracijos parametrų sąranką „Perso“. Be to, važiavimo režimą galite keisti net balso komanda. Taip pat MULTI-SENSE sistema leidžia valdyti vairuotojo sėdynės komforto funkcijas, prietaisų skydelio išvaizdą ir spalvą bei salono apšvietimą – galite rinktis iš 48 skirtingų spalvų, kurios taip pat keičiasi priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo.

Visiškai elektrinio Renault MEGANE E-TECH Electric interjeras, matomas vairas, prietaisų skydas ir OpenR ekranas, geltonas grafinis simbolis vaizduoja nuotolinio programinės įrangos atnaujinimo funkciją

Nuotoliniai atnaujinimai

„OpenR Link“ informacijos ir pramogų sistema atsinaujina automatiškai nuotoliniu būdu, naudojant „Firmware Over-The-Air“ technologiją. Tai užtikrina, kad visuomet galėsite džiaugtis naujausiomis sistemos funkcijomis ir programėlėmis – automobilis ilgainiui taps tik geresnis! „Google“ programėlės ir žemėlapiai atnaujinami visiškai automatiškai, o norint įdiegti sistemos atnaujinimus, pakanka patvirtinti ekrane rodomą pranešimą.

Visiškai elektrinio Renault MEGANE E-TECH Electric interjeras, matoma dalies prietaisų skydo ir durelių apdaila su foninio LED apšvietimo juostelėmis

Gyvosios šviesos

Dekoratyviniuose matinio chromo elementuose, puošiančiuose prietaisų skydą ir durelių apdailos viršų, integruotos LED interjero apšvietimo juostelės. Foninis apšvietimas, pagrįstas natūraliu žmogaus cirkadiniu ritmu, skiriasi priklausomai nuo paros laiko – šaltesnių atspalvių dieną ir šiltų tonų naktį. Dėl automatinės spalvų kaitos, iš lėto įvykstančios kas 30 minučių, ir dinamiško jų virsmo efekto foninis apšvietimas pavadintas „Living Lights“.

Pilkas visiškai elektrinis Renault MEGANE E-TECH Electric su prie vilkimo kablio pritvirtintu dviračių laikikliu studijos fone, matomas iš šono

Universalumas be kompromisų

Į aktyvaus laisvalaikio keliones pasiimkite viską, ko gali prireikti, ir dar daugiau. Papildomai pasirenkami priedai užtikrina MEGANE E-TECH Electric universalumą ir praktiškumą – pritvirtinkite stogo skersinius ir saugiai vežkite dviračius, slides ar stogo bagažinę, o vilkimo kablys leis gabenti ir iki 900 kg sveriančią priekabą (su stabdymo sistema, priklausomai nuo versijos).

Visiškai elektrinio Renault MEGANE E-TECH Electric prietaisų skydo viršuje matomas Harman Kardon garso sistemos garsiakalbio vaizdas stambiu planu

Išskirtinis garso potyris

Visiškai nauja, aukščiausios kokybės „Harman Kardon“ garso sistema yra sukurta suteikti tokį patį nuostabų garso potyrį visiems keleiviams – nesvarbu, kurioje sėdynėje jie sėdėtų. 9 garsiakalbius apimanti garso sistema kruopščiai pritaikyta prie salono akustinių savybių, o keleiviai gali rinktis iš penkių garso režimų: „Studio“, „Concert“, „Immersion“, „Lounge“ ir „Club“.